  • Data: 2019-11-04 23:04:58
    Temat: Re: jest tu ktoś ?...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podajnik jest jeden. Wkładasz rolkę z elementami, nawijasz rozbiegówkę i
    > kalibrujesz.

    Chodzi mi o ten cały "zestaw" , na którym jest miejsce na rolkę z
    elementami i te małe roleczki zwijające taśmę : czy to CAŁE można odpiąć
    ? Niektóre maszyny tak mają.

    Tutaj koleś odkręca (i potem demontuje ale nieważne) ;
    https://www.youtube.com/watch?v=JcyZQxw6-2A

    Ale to odkręcanie to ileś tam śrub - walka straszna.
    Pytam, bo może coś kitajce udoskonalili i zrobili wymienne ? Taki jestem
    optymistyczny fantasta :)

    > Używam, prymitywny do bólu ale działa. Można włożyć do 5 lasek.

    A dlaczego 5 ? Z czego to ograniczenie wynika ? Z softu ?
    > Zniechęca mnie żonglowanie kartą SD. Poza tym jakoś ten mały dotykowy
    > ekranik wydaje mi się niewygodny. Z opcji które tam są dosyć często się
    > korzysta.

    no tak. Tego się właśnie obawiam. Czyli jednak trzeba mieć PC, nie ma bata.

    Nie będę ukrywał, że ogólnie napalony jestem na automat jak szczerbaty
    na suchary, bo od przedszkola o takim marzyłem (no dobra - może od
    jakiegoś wydania SONDY, kiedy pokazywali produkcję elektroniki :).

    Ale dobrze by było, żeby jednak też kupić sprzęt użyteczny i przy którym
    nie będę kurwował co 3 minuty...