  • Data: 2020-02-25 21:43:32
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:

    > Wiem co piszę, a czy Ty wiesz co czytasz o tym zdarzeniu?

    Co brałeś?

    > Z opisu samego "bohatera" wynika, że kierowca wycofywał samochodem z
    > chodnika, a on sam podszedł z tyłu, żeby mu zagrodzić drogę i się
    > "podłożyć" pod uderzenie.

    Nic takiego nie wynika. Dorabiasz ideologię. Kierowca wjechał w pieszego
    bo nie ogarnął sytuacji a nie dlatego, że mu wskoczył pod koła. Z filmu
    to wynika. Widać reakcję tej kobiety.

    > W omawianym przypadku, to jednak pieszy nie stał, a specjalnie obrał
    > kurs kolizyjny, żeby doprowadzić do zetknięcia z samochodem.

    Masz filmik. Widać, że wchodzi i staje. Jeszcze raz, wchodzi bo może,
    taka jest funkcja chodnika. Jak ktoś chce po nim jeździć to przepuszcza
    pieszych.

    > Wyobraź sobie sytuację: jedzie sobie samochód po peronie.

    Nie mogę, to absurdalne.

    > Podbiega ktoś
    > i staje mu przed maską. Samochód dotyka pieszego. Pieszy krzyczy, że
    > wariat próbował go rozjechać.
    > Kierowca, nawet jadący w nieodpowiednim miejscu, nie powinien odpowiadać
    > za samobójcze zapędy pieszych.

    > Ale co to ma wspólnego z architektem stacji metra?

    Nie omawiamy stacji metra.

    > Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na
    > pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.

    Mogły nie być słuszne. Tak czy siak, chciano go spławić a nie dawał się.

    > A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną
    > naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu
    > podziemnym.

    Dostał, hehe