  • Data: 2017-02-24 16:13:42
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-24 09:48, J.F. wrote:
    > Przewidzieli podniesienie napiecia, to rozwiazuje wszelkie problemy :-)

    Których i tak nie rozwiązuje bo ani karty USB3 ani telefony ani w
    zasadzie żaden sprzet ktory posiadam z USB3 nie obsługuje. Power
    Delivery to jest jakieś widmo majaczące w internetach, nie w realnym
    sprzęcie.

    > No wiesz, projektujesz pod jakies zalozenia.

    1: Ty, Steve, słuchaj, trzeba podpiąć dysk do kompa, ale od fronu, da się?
    2: Jasne, pieprznie się kilka drutów do SATA na jakieś fancy gniazdo i
    załatwione
    3: No to projektuj na wtorek a ja wymyślę jakieś fake konsorcjum które
    za tym stoi. Tylko żeby tanie było, kurna.

    > Mial byc uniwersalne zlacze, ktore potrafi zasilic malo pradozerne
    > peryferia, to tak zrobili.

    Nie, mialo być gniazdo do podpinania dysków. Dyski maja określona
    prądożernośc i wymogi napięciowe. Fail.

    eSATA znikneło z rynku zanim ktokowlwiek zaimplemenotwał 12V poza
    grafikiem od złącza z wiki. Żenada.