    Subject: Re: kasowanie RTG
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: mk <lp.pw@myzskm>
    Date: Mon, 26 Aug 2019 16:36:42 +0200

    W dniu 26.08.2019 o 15:54, s...@g...com pisze:

    > Czytasz i mieszasz.

    Gdzie?
    Zamieszania, to robią dużo niedouczeni z optyki fotografowie.

    > Mowa jest o duzej matrycy a nie pikselu.

    Ja o jednym i przy okazji o drugim. :-)
    Duże piksele wyraźnie zostały powołane przez przedpisacza. Z dużą
    matrycą w kontekście małych czułości też ośmielam się polemizować.

    > Poza tym juz dobre 10 lat temu konsumencki canon potrafil robic zdjecia z dlugim
    czasem migawki gdzie obraz z nocy bez specjalnego podswietlenia wychodzil bardzo
    czytelnie. A szumy byly znosne.

    No właśnie: długim czasie migawki, co w kontekście dyskusji oznacza
    jednak dużą dawkę promieniowania.

    pzdr
    mk