    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 23 May 2017 12:44:16 -0700 (PDT)
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    Subject: Re: katra sim LTE i starszy modem ?
    From: john Stone <p...@g...com>

    Skiorvensen napisał:
> [...]
    om>

    miedzy mna a salonem (przez takiego posrednika, wszystko legalnie ale nie chce mi sie
    tlumaczyc dlaczego, on to niby ogarnia z salonem) tak ze z nim gadam pojde do niego
    jak nie ruszy w te kilka dni

    > ok moge podsumowac wątek.. poszedlem do tego kolesia i ten napisal maila do orange
    wyslali mi druga karte (nie wiem czy juz o tym mowilem0 ta karta rozpoznawala siec
    ale przy schodkach z moca sygnalu na telefonie nie pojawiala sie zadna literka (tylko
    schodki), otwieranie stron na fonie pokazywalo "btal polaczenia internetowego"
    laczenie w modemi powodowalo rozlaczanie, czy tam odmowe polaczenia

    > facet sprawdzil ze na jego modemach tez to nei dziala, napisal o przyslanie
    jeszczeee jednej karty i przyslali z tydzien temu ... i okazalo sie jest to samo..
    znowu poszedlem mowaic ze jest to samo znowu wyslal maila do ornage i w koncu dzis
    wieczorem zadzialalo, laczy nawet na tym jednym zmoich zupelnie starych modemow wiec
    jestem zadowolony (ew poki cos sie znowu nie schrzani), dzieki za nakierowani emnie
    na mysl ze temn modem jest ok wyglada na toz e poprostu cos w tym orange chrzanili,
    nie aktywowali czegos lub cos w tym stylu, tnx

    ps na starym modemie (ktory nie jest lte) wyswietla sie napis HSUPA ale nawet w tym
    trybie na oko jest dosyc szybko (pod 1 MB/s (przynajmniej jak sciagam updaty do LOLa
    bo na innych polaczeniach jeszcze nie patrzylam) czyli niewiele wolniej niz bylo na
    tym LTE)