    From: Marcin Kulas <h...@k...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kiedy Adobe Photoshop Lightroom 6
    Date: Wed, 29 Apr 2015 20:49:04 +0200

    Piotr Kosewski wrote:
    > To nie jest kwestia "jakości softu" tylko optymalizacji.
    > W Adobe pewnie doszli do wniosku, że kilka sekund ekstra uruchamiania
    > tego typu programu nie jest wielkim problemem. I chyba trudno im odmówić
    > racji. Ile razy dziennie włączasz LR?

    Tygodniami nie włączam, ale gdy już zacznę, zdarza mi się wiele razy.
    Nie przywykłem do czekania na coś, co powinno działać od razu.
    Sięgając do skrzynki po młotek, też oczekuję, że da się go podnieść
    bez zwłoki.

    > Czy to przypadkiem nie jest problem czysto emocjonalny? :)
    > Sniffing, SSL, chmura - mastah jesteś, SSD kupiłeś, a jakiś program
    > śmie Ci się włączać 8 sekund w 2015 roku...

    Oczywiście, że emocjonalnie reaguję. :) Nie lubię braku szacunku
    dla czyjegoś czasu lub ogólnie pojmowanych zasobów. Pochodzę
    z czasów, gdy w assemblerze wykręcało sie ostatnie cykle i robiło
    cuda, by podnieść wydajność softu na słabym (patrząc z perspektywy
    czasu) sprzęcie.

    Nie czepiałbym się, gdyby LR6 cały chodził wolno, ale silnik
    rzeczywiście poprawili. LR4 otwierał się momentalnie. Dla mnie
    to jest krok do przodu i dwa do tyłu. Tylko tyle i aż tyle.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...kropka.net ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]