  • 21. Data: 2013-09-13 00:06:30
    Temat: Re: kiedy mozna odholowac samochod?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-12 22:45, Użytkownik masti napisał:

    > zwłaszcza złomem :)

    Teoretycznie to można wszystko, w praktyce doświadczenie podpowiada
    że diagnosta samochodu nie zobaczył, dowód w chwili podbijania
    owszem. :-)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-09-14 10:24:40
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    A Tobie co do tego? Może właściciel miał fanaberie i auto sobie stoi. Może
    pojechał za granicę, albo jest chory i nie może jezdzić. Moje auto swego
    czasu stało 2,5 roku na parkingu , bo miałem auto firmowe. I wdłg ciebie z
    tego powodu straż miała mi go odcholować? Jak jest miejsce parkingowe , a
    auto ma wszystko całe oraz blachy, to może sobie stać. Chyba , że zazdrośc
    Cię kłuje w dołku ,że ktoś ma a nie używa?
    Czasy komunizmu i podpierdalaczy (stoi i mi przeszkadza, stoi i mi gula z
    zazdrości skacze) już się skończyły. Był u nas na osiedlu taki jeden stary
    Ormo'wiec , co mu wsio przeszkadzało. Na szczęście (albo i nie , zalezy od
    pkt widzenia) przeniósł się na drugą stronę i problemy się skończyły.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-09-14 17:33:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 12 Sep 2013 14:50:05 +0200, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Puknij się w łeb.

    Dlaczego?

    A.L.

  • 24. Data: 2013-09-14 17:34:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 14 Sep 2013 10:24:40 +0200, "tor" <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Ormo'wiec , co mu wsio przeszkadzało. Na szczęście (albo i nie , zalezy od
    >pkt widzenia) przeniósł się na drugą stronę i problemy się skończyły.

    A kto jest wlascicielem parkingu?

    A.L.

  • 25. Data: 2013-09-14 17:48:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-12 11:44, masti pisze:
    (...)
    > nie musi mieć ważnych badań. A OC można wykupić bez ruszania samochodu.
    > Więc to tylko wymymsły

    OC bez problemu można sprawdzić.

  • 26. Data: 2013-09-14 17:52:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    A.L. wrote:

    > Dlaczego?

    Myślę, że już wystarczająco dużo napisano w tym wątku,
    żeby było wiadomo dlaczego.
    Ten samochód ma prawo tam stać i wymyślanie
    podchodów typu kradzież tablic jest jedynie świadectwem,
    że pod kopułą u autora pierwszego posta
    jest wyjątkowo pusto i pukanie może dać
    niezwykłe efekty audio (także dla obserwatorów).

  • 27. Data: 2013-09-14 18:02:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 14 Sep 2013 17:52:30 +0200, "cef" <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >że pod kopułą u autora pierwszego posta
    > jest wyjątkowo pusto i pukanie może dać
    >niezwykłe efekty audio (także dla obserwatorów).

    A kto jest wlascicielem parkingu? Miasto czy ktos inny, na przykald
    wspolnota mieszkaniowa? Bo jezeli wspolnota, to pewnie ma regulamin
    korzystania z parkingu, albo cos takiego

    A.L.

  • 28. Data: 2013-09-14 18:24:01
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > A kto jest wlascicielem parkingu?

    Min. Ja . W końcu płacę w czynszu za wybudowanie i utrzymanie tego cuda
    (opłaty gruntowe, dozorca biegający z miotłą i itp). Przecież spółdzielnia
    finansuje takie rzeczy z oplat wnoszonych przez mnie i sąsiadów. Jeszcze
    jakieś pytania?

  • 29. Data: 2013-09-14 18:43:18
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 września 2013 18:24:01 UTC+2 użytkownik tor napisał:

> [...]
    >
    > finansuje takie rzeczy z oplat wnoszonych przez mnie i sąsiadów. Jeszcze

    Skąd wiesz że tamten nie jest członkiem spółdzielni i nie wnosi takich samych opłat?