  • Data: 2009-04-27 17:40:29
    Temat: Re: kieszonka firmowa do dysku 2.5'' LENOVO
    Od: dgim <n...@n...nic> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:gt49vq$4va$1@news.onet.pl:

    > Witam
    >

    > Uzytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisal w wiadomości
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Ja w takich przypadkach z reguly _ostroznie_ rozwiercam leb wkreta, a
    > potem przy pomocy _dobrych_ szczypiec plaskich wykrecam "dziada" z
    > nagwintowanego korpusu. Wbrew pozorom _ostrozne_ operowanie wiertarką
    > jest mniej niebezpieczne od nacinania pilką. Po prostu - rozwiercanie
    > mozna przeprowadzac w ten sposób, ze powstające opilki spadają daleko
    > od naprawianego przedmiotu. Trzeba uwazac, aby nie usunąc zbyt duzej
> [...]

    lekko nawiercilem 1 srubke ale niewiele to dalo, nie bede przeciez udaru wlaczal ;)
    jakby owa sruba nie nie stykala sie z dyskiem a byla w diametralnie mniej
    newralgicznym miejscu nie mialbym oporow a tak... zdecyduje sie raczej na zjechanie
    pilnikiem glowki. glowka jest cienka, zupelnie nie wypukla. chyba, ze kupie jakis
    super cienki pilniczek w linii prostej, zeby moc zrobic wejscie dla plaskiego
    srubokreta...
    eh mam nauczke, nastepnym razem nie dotykam uniwersalnym rozmiarem krzyzaka duzo
    mniejszych rozmiarow srubki...

    dzieki w kazdym razie za odzew