  • 1. Data: 2009-04-26 18:27:37
    Temat: kieszonka firmowa do dysku 2.5'' LENOVO
    Od: dgim <n...@n...nic>

    witam,

    przy probie odkrecenia srubek w kieszonce laptopa Lenovo N100 3000,
    celem wymiany dysku, niestety majac ciut za gruby srubokret, krzyzakowe
    wejscie srubki stracilo swa forme, i nie moge 2 srub wykrecic

    bez kiezsonki dysk lata, wiec niestety bede musial kupic pewnie nowa,
    orientujecie sie czy w ogole mozna takie cudo dokupic i jaki bylby koszt ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-26 19:20:00
    Temat: Re: kieszonka firmowa do dysku 2.5'' LENOVO
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "dgim" <n...@n...nic> napisał w wiadomości
    > przy probie odkrecenia srubek w kieszonce laptopa Lenovo N100 3000,
    > celem wymiany dysku, niestety majac ciut za gruby srubokret, krzyzakowe
    > wejscie srubki stracilo swa forme, i nie moge 2 srub wykrecic

    zupenie nie rozumiem o co chodzi, z twoich slow wynika ze krzyzakowe wejscie
    srubki chcialo wymienic dysk a zamiast tego stracilo swoja forme bo mialo
    ono za gruby srubokret
    bede improwizowal, mimo ze akurat tego modelu nie macalem - skoro obrobiles
    srubki to je wymien

    napisz tez o jaka czesc ci chodzi - zazwyczaj jest tam dysk, pewnie juz nie
    ma przejsciowki (adaptera) bo to sata, dysk jest montowany w koszyku (caddy)
    i zakryty pokrywka (cover)

    tu masz pdfa z numerami czesci
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-6348
    6.html
    okres czego potrzebujesz (jezeli potrzebujesz czegos innego niz zwykla
    srunka) i googlaj, ew. zadzwon do serwisow lenovo:
    Infonet Projekt, AC Serwis Blasc, Computer Service Support S.A., Ram-Serwis
    Softbank Serwis

  • 3. Data: 2009-04-26 19:20:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

  • 4. Data: 2009-04-26 21:35:20
    Od: dgim <n...@n...nic>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in news:e8abb$49f4b3fd$59641b7f$1769@news.upc.ie:

> [...]
    > srunka) i googlaj, ew. zadzwon do serwisow lenovo:
    > Infonet Projekt, AC Serwis Blasc, Computer Service Support S.A.,

    heh no ja tak nie interpetuje tego co napisalem, ale patrzac na pdf'a jak
    i czytajac Twoje info, widze, iz chodzi mi o caddy - choc stricte szukajac slowa
    caddy w pdf'ie nic nie znajduje. ale chodzi o ten koszyczek po prostu.
    2 srubki odkrecilem, 2 nie jestem juz w stanie gdyz srubokret wyrobil krzyzakowa
    forme na srubie. coz, zadzwonie jutro do jednego z centrow Lenovo i pogadam, moze
    uda im sie to odkrecic, i skonczy sie na wymianie srubek. bo koszyczek u nich pewnie
    tani nie bedzie... w kazdym razie dzieki za info.

  • 5. Data: 2009-04-26 21:36:08
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > bez kiezsonki dysk lata, wiec niestety bede musial kupic pewnie nowa,
    > orientujecie sie czy w ogole mozna takie cudo dokupic i jaki bylby koszt ?

    Takie "cudo" jak śrubki pewnie da sie zakupić...

    Feromon

  • 6. Data: 2009-04-26 21:51:58
    Od: dgim <n...@n...nic>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in

    > Takie "cudo" jak śrubki pewnie da sie zakupic...
    >
    > Feromon

    alez skupiacie sie na zupelnie innych rzeczach niz trzeba...
    temat zakupu cudownej srubki bedzie mial sens w momencie gdy uda mi sie ja odkrecic,
    poki co bardziej realny jest zakup niestety koszyczka do dysku, czy jak kto woli
    caddy

  • 7. Data: 2009-04-26 21:57:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dgim" napisał:

    > przy probie odkrecenia srubek w kieszonce laptopa Lenovo N100 3000,
    > celem wymiany dysku, niestety majac ciut za gruby srubokret, krzyzakowe
    > wejscie srubki stracilo swa forme, i nie moge 2 srub wykrecic

    Spróbuj nie krzyżakowym, a dobrze naostrzonym płaskim.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-04-26 22:28:11
    Od: dgim <n...@n...nic>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in news:gt2lcd$4eh$1@inews.gazeta.pl:

    > "dgim" napisa?:

    > Spróbuj nie krzy?akowym, a dobrze naostrzonym p?askim.
    >
    > JoteR

    kilkoma rodzajami juz probowalem, pneumatyczny moze by sie przydal...

  • 9. Data: 2009-04-26 22:48:45
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > znajduje. ale chodzi o ten koszyczek po prostu. 2 srubki odkrecilem,
    > 2 nie jestem juz w stanie gdyz srubokret wyrobil krzyzakowa

    to sie ja o ile sie da (a pewnie da) chwyta szczypcami z zewnatrz
    i kreci

    z bardziej ekstremalnych sposobow to naciecie nowego rowka na
    plaski srubokret, rozwiercenie sruby itp...

  • 10. Data: 2009-04-27 09:50:04
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    dgim pisze:
> [...]
    odkrecic,
    > poki co bardziej realny jest zakup niestety koszyczka do dysku, czy jak kto woli

    Zrób zdjęcie i pokaż jak to wygląda - moja wróżka jest na urlopie.