  • Data: 2014-09-03 09:19:28
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-02 o 18:46, Dawid pisze:

    > może to
    >
    > http://www.ceneo.pl/28137881#tab=spec

    Nie wiem jak L29, ale poprzednik L23 nie nadaje się moim zdaniem nawet
    dla dziecka. Nie da się tym robić zdjęć "akcji" np biegającego dziecka
    albo korowodu na imprezie - zanim toto się zastanowi to "moment" już
    dawno minie. Poza tym zdjęcia dynamiczne wychodzą zwykle nieostre.
    A jakość fotografii... moim zdaniem moja 3MPix nicniemająca 11-letnia
    małpka kodaka robi ładniejsze zdjęcia, mimo strasznych artefaktów jpegowych.

    Btw dlaczego nie da się kupić prostego aparatu cyfrowego z focus-free?
    Kiedyś wszystkie tanie kompakty tak działały.
    Teraz wszystkie mają autofocus, który w tanim aparacie strasznie długo
    się nastawia i często nieprawidłowo. Kiedyś wystarczyło pstryknąć
    zdjęcie, żeby było ostre, a teraz w takim L23 wychodzi jedno ostre na
    kilka zrobionych.