    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kod pocztowy a cena ubezpieczenia
    Date: Mon, 30 Dec 2013 13:19:00 +0100

    W dniu 2013-12-29 17:37, tibam pisze:
    > Witam, kończy mi się polisa na auto i wyliczając składkę zauważyłem, ze
    > jest duża różnica w kwocie dla różnych kodów pocztowych.
    >
    > Jestem na stałe zameldowany w mieście X i tymczasowo na wsi Y
    >
    > oczywiście w dowodzie rej i wszędzie widnieją dane z X
    >
    > różnica między ubezpieczeniem auta na kod X i Y to około 300zł
    >
    > Czy przy czasowym meldunku w Y mogę tam przerejestrować auto?
    >
    > Mam na siebie 3 auta i wiem ze w pierwszym roku za dużo nie zaoszczędzę
    > przy takim myku:-)
    >
    > Przerabiał ktoś to?
    >
    > Pozdrawiam
> [...]

    możesz też nie przemeldowywać i ubezpieczyć się w dowolnej firmie
    *direct która pyta o miejsce zamieszkania (lub garażowania auta)
    Ja mam w tej chwili auto zarejestrowane w mieście X (bo nie
    przerejestrowałem przy przeprowadzce), a ubezpieczenie wyliczone na
    adres Y, wcześniej miałem jeszcze ciekawiej bo dodatkowo cała
    korespondencja szła do miejscowości Z :)
    Ze znanych mi - liberty, axa, link4 - nie pytają o to co jest w
    dowodzie, a o miejsce zamieszkania/garażowania

    Łukasz