  • Data: 2018-05-09 13:19:41
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-09 o 01:59, Animka pisze:

    > Często w domu mleko jest potrzebne (np. do naleśników), ale ja to mam za
    > daleko do Lidla niestety.

    Ja pier... :-)

    A w temacie

    Oszukiwanie że sprzedaje tanio, oszukiwanie że się sprzedało mleko,
    oszukiwanie że się zapłaciło dostawcy za to mleko, oszukiwanie że mleko
    jest mlekiem, oszukiwanie że ma określone parametry, oszukiwanie że
    pracownicy dostali stosowną zapłatę, oszukiwanie że się zapłaciło podatki...

    Jedno wielkie KŁAMSTWO bo promocja bo ZA DARMO :-)