  • 11. Data: 2011-03-21 12:19:46
    Temat: Re: komputer do zdjęć i filmów wer ekonomiczna
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-03-21 13:03, zbigniew pisze:

    > Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > do obróbki zdjęć a filmy typowo do ogladania choć może później montaż
    > ale nie ma pewnosci
    Jeśli do oglądania filmów i obróbki zdjęć (bez gier), to jakiś AMD
    X2-X3, do tego przyzwoita płyta za zintegrowaną grafiką (reszta jak
    wybrałeś) i wydajesz połowę powyższej kwoty a i tak masz znacznie za
    mocny zestaw.
    :-)

  • 12. Data: 2011-03-21 12:34:03
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

> [...]
    > do tego przyzwoita płyta za zintegrowaną grafiką (reszta jak wybrałeś)
    > i wydajesz połowę powyższej kwoty a i tak masz znacznie za mocny zestaw.

    ale to bardziej skomplikowana sprawa, decyzja zapadła wsólnie i ma to byc
    intel core i5,

    prosze doradzcie z tym zasilaczem, uwzgledniając dodatkowo dysk twardi i
    dysk SSD

  • 13. Data: 2011-03-21 12:41:06
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-03-21 13:34, zbigniew pisze:

> [...]
    > byc intel core i5,
    >
    > prosze doradzcie z tym zasilaczem, uwzgledniając dodatkowo dysk twardi
    Weź Chiefteca 350W za 140 zł.
    A co do zestawu - to na co ci dodatkowa karta grafiki, skoro nie grasz w
    gry? Wystarczy zintegrowana.
    S.

  • 14. Data: 2011-03-21 12:47:11
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    >ale to bardziej skomplikowana sprawa, decyzja zapadła wsólnie i ma to
    byc intel core i5,
    Za cenę samego tego procesora można złożyć całe wnętrze komputera
    (procesor, ram, płyta z grafiką i napędy) do zdjęć i oglądania filmów,
    więc nie pisz w temacie - wersja ekonomiczna ;-)

  • 15. Data: 2011-03-21 12:53:52
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

> [...]
    > (procesor, ram, płyta z grafiką i napędy) do zdjęć i oglądania filmów,
    > więc nie pisz w temacie - wersja ekonomiczna ;-)

    bo załozenie buło że bedzie to procesor core i5 Intela

  • 16. Data: 2011-03-21 12:53:58
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Teraz widzę jeszcze, że chcesz też kupić dodatkowe chłodzenie mimo, że
    procesor jest BOX?
    Po co, skoro boxowe chłodzenia nie są złe, a dwa, procesor nie osiągnie
    u ciebie nigdy nawet 5% obciążenia?

  • 17. Data: 2011-03-21 12:56:51
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-03-21 13:53, zbigniew pisze:

    > Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo załozenie buło że bedzie to procesor core i5 Intela
    A możesz zdradzić jakiś racjonalny (lub emocjonalny) powód tego
    założenia? :-).
    Nawet jesli miałby to być Intel, to i3 jest aż nadto dobry a duuużo tańszy.
    Gdybys nie szukał oszczędności - ok - możesz wydać ile chcesz - ale
    skoro ich szukasz, to sa one przede wszystkim w procesorze.

  • 18. Data: 2011-03-21 14:43:31
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    > Teraz widzę jeszcze, że chcesz też kupić dodatkowe chłodzenie mimo, że
    > procesor jest BOX?
    > Po co, skoro boxowe chłodzenia nie są złe, a dwa, procesor nie osiągnie u
    > ciebie nigdy nawet 5% obciążenia?

    nie zwróciłem na to uwagi, dziękuję

  • 19. Data: 2011-03-21 14:46:39
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

> [...]
    > Gdybys nie szukał oszczędności - ok - możesz wydać ile chcesz - ale skoro
    > ich szukasz, to sa one przede wszystkim w procesorze.

    jasne, ....typowy szpan, choć nie mój
    czasem nie wszystko jest białe i czarne

    Zbyszek

  • 20. Data: 2011-03-21 17:00:30
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-21 13:53, zbigniew pisze:

    > Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo załozenie buło że bedzie to procesor core i5 Intela

    Zbysiu kup dowolny zsilacz 350W z allegro po 40zl; i bedziesz zadowolony.

    Ja mam duzo bardziej wypasiony zestaw i smiga na noname 350W od lat.