  • 1. Data: 2017-04-28 18:55:01
    Temat: kondensator
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pojawił się u mnie taki problem,
    ile warte są kondensatory 10uF mające koło kilku lat?
    kondensatory nowe, nie używane

    po świętach sobie zmierzę, ale przez święta nie mam na czym...
    nie jest to może super ambitne pytanie, ale czego się można
    spodziewać/obawiać?

  • 2. Data: 2017-04-28 20:22:20
    Temat: Re: kondensator
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 28 kwietnia 2017 18:55:13 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    napisał:

    > ile warte są kondensatory 10uF mające koło kilku lat?
    > kondensatory nowe, nie używane

    Rozumiem, że mają kilka lat znanej historii. A co było przedtem? Jeżeli są to tzw.
    "leżaki" magazynowe z epoki późnego Gierka lub wczesnego Jaruzelskiego - czyli
    styroflex Miflex Kutno - to o ich jakość byłbym spokojny. Na pewno trzymają
    pojemność. Z elektrolitami może być różnie.

  • 3. Data: 2017-04-29 18:25:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wiem tylko tyle, że mają kilka lat, a kupione z jakiejś fabryki
    telewizorów...