  • 21. Data: 2013-01-09 11:27:29
    Temat: Re: konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W 2013 mają być zweryfikowane ograniczenia prędkości w całym kraju i te, które
    > "rażą" kierowców - mają zniknąć.

    Tak, z 50 na 30 i fotoradar za znakiem :)

    sz.

  • 22. Data: 2013-01-09 11:41:32
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:25, Marcin N pisze:

    > Pokazali fotoradary we Francji.
    > Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma
    > wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie.

    Normalnie jakbym oglądał plenum KCPZPR TFUU!!!
    tylko teraz multimedialnie ze slajdami wielkim monitorem i masą danych
    statystycznych interpretowanych żeby udowodnić jacy jesteśmy cool i jaka
    świetlana przyszłość przed nami...

    Przerwali transmisję :-)

    Ciekawe czy znajdzie się jakiś redaktorzyna (z tych parskających) co się
    odważy zadać kilka niewygodnych pytań.

    PS. A najlepsze było udowadnianie że Tusk to co mówił to mówił dobrze bo
    się zmieniło i teraz mamy tyle dróg że jest można już kontrolować :-)
    Ten podlizywacz zrobi karierę :-)

  • 23. Data: 2013-01-09 11:42:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:25:04 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma
    > wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie.

    Też na to zwróciłem uwagę.
    No ale to takie już zadania marketingu politycznego - największe wady
    przedstawić jako zalety, mówić że 2+2=5 (w razie gdyby ktoś miał
    wątpliwości powtórzyć wielokrotnie) itd. :)

  • 24. Data: 2013-01-09 11:48:24
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:25, szufla pisze:

    > Alez ta menda nawija makaron na uszy :/
    >
    > sz.

    Zasada 4E! Czemu od razu nie zrobić koloni Brytyjskiej z Polski? Ja się
    pytam! Na co dzieci w szkole uczą się języka Polskiego?! Czy po
    Angielsku brzmi poważniej?

  • 25. Data: 2013-01-09 11:51:13
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:42, Tomasz Pyra pisze:

    > Też na to zwróciłem uwagę.
    > No ale to takie już zadania marketingu politycznego - największe wady
    > przedstawić jako zalety, mówić że 2+2=5 (w razie gdyby ktoś miał
    > wątpliwości powtórzyć wielokrotnie) itd. :)

    Co zrobić by ich tak terroryzować jak oni nas?

  • 26. Data: 2013-01-09 11:55:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pokazali fotoradary we Francji.
    > Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma
    > wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie.

    Wystarczy, że linie zmierzają w przeciwnych kierunkach, znaczy jak jedno
    rośnie, to drugie spada, proporcje bez znaczenia.

    Cały przekaz zamglony troską o pieszego i ilość ofiar śmiertelnych, no bo
    jak krytykować flagowy produkt ITD.

  • 27. Data: 2013-01-09 12:28:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:50, Marcin N pisze:
    > Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów.
    No i co teraz powiedzą przeciwnicy jazdy na światłach?? :->

    Maciek

  • 28. Data: 2013-01-09 12:30:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:59, Jacek pisze:
    > Jako kierowcy mamy teraz do wyboru (bo nie mamy dostępu do mediów):
    > A. uszy po sobie i słuchać rządzących (plus ewentualnie wyżalić się tutaj)
    > B. zorganizować się w jakąś partię czy coś i naprawić to, co jest zepsute
    No. Do tego partia rodziców dzieci chodzących do szkół, partia płatników
    podatków, partia płatników VAT .... i jakoś to będzie :->

    Maciek

  • 29. Data: 2013-01-09 13:06:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:51:13 +0100, onarjusz napisał(a):

    > Co zrobić by ich tak terroryzować jak oni nas?

    Trzeba było słuchać Tuska jak straszył że jak wygra PiS, to benzyna będzie
    po 4zł ;)

    A poważnie - rozbić obecny system partyjny, zamiast niego taki żeby to
    wyborcy ustalali skład parlamentu, a nie szefowie tych partii.
    To pozwoli rozliczyć konkretnych polityków z konkretnych pomysłów, co w
    obecnym systemie z zasady jest bardzo trudne.

  • 30. Data: 2013-01-09 13:10:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    >Jeszcze zdanie komentarza, mojego.
    >Jak się w mediach /tvn24/ przez pare dni zrobił szum odnośnie
    >fotoradarów, ITD etc. rzad organizuje konferencje którą usilnie
    >próbuje odwrócić uwagę od niewygodnego tematu.

    Ale to zle ?
    Niedawno zarzucalismy rzadowi ze sie nie umie medialne zachowac .. no
    to sie zachowuje :-)

    J.