  • 81. Data: 2020-01-31 09:12:21
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-31 o 00:53, kk pisze:

    > Nie znam gościa.

    Osobiście może i nie.

    > Nie będę. Ale jego skazanie jest ze szkodą dla ogółu kierowców.

    Nie jest.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2020-01-31 09:41:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 13:07, WS pisze:

    > ... i bardzo dobrze, bo to jest nie dosc, ze bez sensu to nielegalne ;)

    Tak jest i dzięki temu osoby mające w pompie nałożony na nie sądowy
    zakaz kierowania pojazdami mogą żyć bez zbędnego stressu.

  • 83. Data: 2020-01-31 09:46:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 20:57, kk pisze:
> [...]
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    > Jakie zakay tam są?

    Zakaz jest jeden i ten sam. W przypadku Roberta Nogala sądowy zakaz
    obejmuje wszelkie pojazdy mechaniczne w ruchu lądowym, wodnym i
    powietrznym. Nie ma kontroli w powietrzu.

  • 84. Data: 2020-01-31 10:03:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 09:02:35 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    > chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    > mają.

    Tyle że to sa tzw jednoręki bandyci czy inne gry hazardowe
    Ludziska tam kupę kasy przegrywają
    Osobiście znam jednego który gdzie mógł to pożyczki brał i wszystko w maszyny wtopił
    A takich osób mnóstwo
    Prawdę mówiąc nie zliczę już ile tych "salonów" gier u nas jest ale multum
    A znajomy co ma knajpkę(typowa piwiarnia) ma tam tez 4 stanowiska do gier i mówi ze
    większość jego dochodów to z prowizji od gier. Z samego piwa i wódy by się nie
    utrzymał

  • 85. Data: 2020-01-31 10:09:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 09:03:40 UTC+1 użytkownik viktorius napisał:

    > Nagłośnione jest jak ktoś rzuci się pod pendolino, bo ten pociąg to
    > ciągle chodliwy temat. Wtedy szlak kolejowy pasażerski zablokowany,
    > setki ludzi nie dojechało na czas, kilku można do kamery zaprosić i pyk,
    > reportaż zrobiony.
    > Ale jak taki wypadek zdarzy się na szlaku towarowym, gdzie tylko
    > węglarki, cysterny i kontenery, to nikt nie wspomni, bo i po co. Żadna
    > sensacja, że pociąg towarowy utknął.

    Nie tylko towarowym zresztą
    Córka moja drugi rok już jeździ kolejami regionalnymi do szkoły i z powrotem.
    Ze 3 razy w tym czasie musiałem po nią autem podjechać bo pociąg ugrzał gdzieś na
    wiejskiej stacji
    Akurat miała to szczęście że nie pod jej pociąg się ktoś rzucił ale pod wcześniejszy.
    A linia wtedy zablokowana min 3-4 godziny bo prokurator itp.

  • 86. Data: 2020-01-31 11:43:17
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-31 o 10:09, Kris pisze:

> [...]
    wcześniejszy. A linia wtedy zablokowana min 3-4 godziny bo prokurator itp.

    Ale o tym, że pociąg stanął w jakiejś stacji nie dowiedziałeś się z
    newsa w radio czy TV, tylko z telefonu od córki. W efekcie nikt poza
    kilkoma setkami osób zainteresowanych nie wie o wypadku. W przypadku
    pociągu towarowego o wypadku wie może kilkadziesiąt osób.

    --
    viktorius

  • 87. Data: 2020-01-31 12:06:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 11:43:18 UTC+1 użytkownik viktorius napisał:

> [...]
    > kilkoma setkami osób zainteresowanych nie wie o wypadku. W przypadku
    > pociągu towarowego o wypadku wie może kilkadziesiąt osób.

    Dokładnie tak

  • 88. Data: 2020-01-31 12:35:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 15:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Akurat ten slynny filmik, byl z drogi, gdzie pieszym nie wolno ..

    Który to jest ten słynny
    https://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE
    - ten?
    Ja tu widzę już w piątej sekundzie pierwsze przejście dla pieszych.

  • 89. Data: 2020-01-31 12:44:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 17:03, Shrek pisze:

    > Przecież miał szansę - już z pięć lat jak o nim "usłyszano".

    No to powinna być trzecia szansa.
    Przecież nikomu nic się nie stało.

  • 90. Data: 2020-01-31 12:47:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 20:59, kk pisze:

    > On się żadnym aparatem nie zajmował. To aparat zajmował się nim. Bo ten
    > aparat nic innego nie umie robić. Nie znajdzie prawdziwego przestępcy,
    > który okradł Cię albo inną szkodę uczynił. A sam nadużyje prawa jak
    > tylko będzie mógł. Wypaczenie.

    Chłopak nic złego nie zrobił, a się go czepiają.