  • Data: 2014-10-25 23:13:05
    Temat: Re: kto fotografuje pentaxem?
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-25 22:09, T...@s...in.the.world pisze:

    > No, ja tez. Znam tez jednego 'powaznego' fotografa, ktory od lat uzywa
    > Pentaxow.
    > No i ten Andrzej Mroczek, ale zdaje sie, tylko sredniego formatu.
    >
    > Ale mi chodzilo o jakichs bardziej rozpoznawalnych...

    Trochę niejasne pytanie zadałeś.
    Nie wiadomo czy pytasz o rozpoznawalnych historycznie,
    czy o tych co dzisiaj robią Pentaxami.

    Dobrą odpowiedź dał Ci Piotr Kosewski,
    z Nikonem i Canonem FF Pentax nie konkuruje na własne życzenie.

    Pentax sam na własne życzenie sprowadził sie do roli producenta
    dla zaawansowanych fotoamatorów i nabywców kolorowych DSLR.

    To są bardzo dobre aparaty (mam K5 i GX-20),
    Jednak brak szkieł, typu 80-200/2.8,
    brak pełnej klatki i zarzekanie się, że nigdy jej nie będzie,
    sprowadziło Pentaxa do roli odzyskującego rynek.

    Na jakość Twoich zdjęć nie ma to wpływu,
    ale na "śmieszność" systemu jakoś ma.

    Mam nadzieję, że jakość następcy K3
    przybliży korpusy Pentaxa do rehabilitacji.

    JD