  • 1. Data: 2011-02-26 08:52:17
    Temat: kto ma dvd NECa?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam pytanie, czy Wasze nagrywarki DVD Sony-Nec podczas nagrywania płytek
    DVD+R DL podczas nagrywania Lead-Out dwa razy wyhamowują do zera obrotów
    płytki, co poprzedzają takim "brzęczeniem" głowicy?
    mam napędy i wszystkie zachowują się tak samo, ale nie wiem czy to
    normalne...

  • 2. Data: 2011-02-27 11:01:49
    Temat: Re: kto ma dvd NECa?
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:52:17 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > płytki, co poprzedzają takim "brzęczeniem" głowicy? mam napędy i
    > wszystkie zachowują się tak samo, ale nie wiem czy to normalne...

    Niestety nagrywarki NECa nie mam. Czy poza tym brzęczeniem jakiekolwiek
    inne objawy się pojawiają? Płyty poprawnie nagrywa? Poszukaj nowego
    firmware, możesz zapytać też pomocy technicznej NECa.

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 3. Data: 2011-02-27 12:01:07
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Niestety nagrywarki NECa nie mam. Czy poza tym brzęczeniem jakiekolwiek
    > inne objawy się pojawiają? Płyty poprawnie nagrywa? Poszukaj nowego
    > firmware, możesz zapytać też pomocy technicznej NECa.

    chętnie bym zapytał, ale gdzie znaleźć kontakt do NECa?

  • 4. Data: 2011-02-27 12:11:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://tinyurl.com/69d73ty