  • Data: 2016-08-01 18:48:45
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** mk4 pisze tak:

    > Chwila - ale czy taka jest idea ronda? Przecez mialo byc lepiej
    > niz jest na skrzyzowaniu takim zwyczajnym. W takiej interpretacji
    > to rondo nic nie daje - poza zamiana na skrzyzowanie rownorzedne
    > gdzie ustepuje sie dl aodmiany tym z lewej! Ale to logiczne...
    >
    > Jesli ma decydowac kto ma wieksze V na wejsciu to chyba mozna
    > powiedziec, ze jest nawet gorzej - bo na krzyzowaniu przynajmniej
    > bylo jasne kto komu mial ustapic.
    >
    > Dodatkowo cala sprawa smierdzi bo jest masa niewielkich rond gdzie
    > problem staje sie jeszce bardziej jaskrawy.

    No widzisz miało być lepiej a wyszło jak zwykle.

    wikipedia: roundabouts reduce the likelihood and severity of collisions
    by reducing traffic speeds and minimizing T-bone and head-on collisions.

    Ale cmentarze są pełne takich co mieli pierwszeństwo no więc niech nie
    zachowuja szczególnej ostrożności.

    Po dzisiejszym szkoleniu nie zamierzam zmieniać stylu jazdy na rondzie.
    Nie będę grzał do ronda bo jestem bezkarny.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.