  • Data: 2017-10-09 20:52:47
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Oct 2017 05:13:07 -0700 (PDT), fir wrote:

> [...]
    zawsze blednych 'wnioskowaniach') polaczonego w typie ze spoufalajacym sie gburem..
    nie mam czasu na takie internetowe ćwoki i dobrze radze panu cwokowi nie probowac
    spoufalac sie ze mną

    > ('za' nie powinno byc edytowalem chyba posta i sostala jakas sylaba)
    >
    > co do tematu albo ktos umie odpowiedzec, aalbo nie, jak nie to nie ma problemu
    sprawdze sobie za pare dni
    > - na razie kompletnie nie malem na to czasu (a na samo sformulowanie pytania czasu
    trzeba wiele mniej
    > tak ze zwykle to sie oplaca)

    Pojebało Ci się trochę, grupy dyskusyjne to nie jest helpdesk dla leniwych
    troli. Nie masz czasu to się tym nie zajmuj. A jak masz ochotę to RTFM.
    Frajerstwa tutaj nie szukaj, bo go tu nie ma.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka