  • Data: 2017-10-10 11:50:29
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-09 o 14:09, fir pisze:

    > to idiota
    Skoro on idiota, to kim ty jesteś?

    > pisalem ze nie mam czasu czytac netu przynajmniej teraz bo jestem zawalony robotą -
    i pytanie rzucam mimochodem
    A na pisanie kretynizmów czas masz, mędrku prokrastynacją dotknięty?

    > wspomnianego matolka znam i kojarze jako absolutnego idiote (co widac po jego
    zawsze blednych 'wnioskowaniach') polaczonego w typie ze spoufalajacym sie gburem..
    nie mam czasu na takie internetowe ćwoki i dobrze radze panu cwokowi nie probowac
    spoufalac sie ze mną
    > za
    Wystaw sobie coś takiego: nie przychodzi mi do głowy nikt, włączając w
    to mojego psa (jego na pewno!) i mój szpadel, kto by chciał się z tobą
    "spoufalac" - o wielki.
    I sądzę, nie - jestem pewien, że nie jestem odosobniony w tej kwestii.

    Ale z drugiej strony, mam tu pewien dysonans - quasi-empatyczną dualność
    taką...
    Ponieważ fajnie że jesteś. Taki element folkloru, coś jak stokrotka na
    PO/PIS/EU łące ;-)

    --
    wloochacz

    --