  • Data: 2012-11-15 20:58:47
    Temat: Re: kty81-250
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-15 19:57, J.F pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale czym, skoro porzadnych termometrow zakazali ? :-)
    >
    > Mowisz ze pomijac przypadki przegrzania (co latwo zauwazyc ze jednak nie
    > wrze), duzej wysokosci (600m npm to 98C), jakis wyjatkowych warunkow
    > pogodowych ... huragan 200km/h, i nie przesadzajac z grzaniem - to beda
    > jakies duze roznice ?

    Duże czy małe to kwestia względna :-) Jakieś 2-3 stopnie. Kluczowe jest
    owe "nie przesadzając z grzaniem".
    A przy okazji: w górach herbata jest paskudna, nie chce się parzyć we
    wrzącej wodzie. I wcale nie trzeba jechać w Himalaje.

    > Chemicy co prawda robia to staranniej ... ale czy naprawde trzeba ? :-)

    Ano, zboczenie zawodowe :-) W życiu codziennym to faktycznie zbędne. Tym
    bardziej, że jak widać, sporo ludzi nie zdaje sobie sprawy, że woda
    niekoniecznie wrze w 100C.

    Pozdrawiam,
    Paweł