    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: kupiłech bluray
    <1...@t...com> <ylNdC.764074$tG.441981@fx18.ams1>
    <w...@t...com> <D7VdC.831816$KR2.109759@fx03.ams1>
    <p59a16$e2r$1@node1.news.atman.pl> <p59h7f$ku4$1@usenet.news.interia.pl>
    <p59hqi$lrt$1@node1.news.atman.pl> <p59jnn$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <p59pno$27d$1@usenet.news.interia.pl> <p5a4m5$9ru$1@node1.news.atman.pl>
    <p5aik1$4lc$1@usenet.news.interia.pl> <sp5eC.608022$dY3.60689@fx10.ams1>
    <p5ao51$bsa$1@usenet.news.interia.pl>
    Date: Tue, 06 Feb 2018 00:18:05 GMT

    On 2018-02-05, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > To ja wiem.
    > Tylko inaczej to wygląda w aspekcie przeciętnego użytkownika, ledwie
    > odróżniającego mysz od klawiatury.

    No ok, ale po jakim czasie obserwowałeś takie pady, bo na te
    kilkadziesią czy coś dysków, które mi sie przez ręce przewinęły to przy
    jednym Maxtorze mógłbym tak powiedziec - nie wstał po 2-3 latach
    leżakowania, a i ten wczesniej miał juz "bady".

    Jak dyski były jeszcze dość drogie, to moją czestą praktyką przy
    składaniu nowego pc było dawanie takiego staruszka mniejszej pojemności
    jako bootujący z systemem, a nowszy, wiekszej pojemności na co bardziej
    newralgiczne dane. Skutkowało to tym, że nawet paroletnie, lezące w pudle
    wracału do regularnego uzytkowania i nic złego się nie działo.

    --
    Marcin