  • 1. Data: 2012-05-22 21:32:47
    Temat: [lekko ot] Transport SBE/SO/SD > Krakow
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Potrzebuje na jutro rano transportu jak w temacie.
    Czy ktos moze poratowac?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-05-23 06:42:15
    Temat: Re: [lekko ot] Transport SBE/SO/SD > Krakow
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > Potrzebuje na jutro rano transportu jak w temacie.
> [...]

    Fajnie i tak wesoło, a nawet discopolowo napisaleś skąd chcesz jechać.
    Jesteś moim wzorem od tej pory.

  • 3. Data: 2012-05-23 14:43:05
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Fajnie i tak wesoło, a nawet discopolowo napisaleś skąd chcesz jechać.
    > Jesteś moim wzorem od tej pory.

    czego nie zrozumiales w : "Transport SBE/SO/SD > Krakow" ?

  • 4. Data: 2012-05-24 15:19:17
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > czego nie zrozumiales w : "Transport SBE/SO/SD > Krakow" ?

    Nie każdy tak jak ty miał szansę skonczyć 2 klasy podstawówki dla
    niedorozwojów. Rozwiń więc myśl autora dalej, bo w zapisie zrozumiale są
    tylko słowa "transport" i "Kraków" - chyba, że te skróty użyte to nowy
    wymiar językowych drgawek delirycznych, dla czytelników Auto Świata -
    potencjalnych fanów działu "tuning" w markecie "Real" - noszacych czapkę
    daszkiem na bok i skarpetki wyciagane na spodnie dresowe - nie posiadających
    wlasnego samochodu ani prawa jazdy?

    hk

  • 5. Data: 2012-05-24 15:22:44
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-24 15:19, Heinzkalter pisze:

    > Nie każdy tak jak ty miał szansę skonczyć 2 klasy podstawówki dla
    > niedorozwojów.

    No tak, niektórzy nawet pierwszej nie skończyli. Naprawdę 12 lat po
    wprowadzeniu białych tablic trudno się domyślić, że chodzi o Będzin,
    Sosnowiec i Dąbrowę?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-05-24 15:35:06
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > No tak, niektórzy nawet pierwszej nie skończyli. Naprawdę 12 lat po
    > wprowadzeniu białych tablic trudno się domyślić, że chodzi o Będzin,
> [...]

    A nie można napisać "Będzin", "Sosnowiec" czy "Dabrowa"? To taka nowo mowa?
    Jutro jadę na szkolenie na W3 i nie wiem jakim autobusem mam jechać z EPWA?

  • 7. Data: 2012-05-24 21:09:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-24 15:35, Heinzkalter pisze:

    > A nie można napisać "Będzin", "Sosnowiec" czy "Dabrowa"? To taka nowo mowa?
    > Jutro jadę na szkolenie na W3 i nie wiem jakim autobusem mam jechać z EPWA?

    Nie wiem, zapytaj na grupie lotniczej.

  • 8. Data: 2012-05-24 22:07:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 24 May 2012 15:19:17 +0200, Heinzkalter napisał(a):

> [...]
    > tylko słowa "transport" i "Kraków" - chyba, że te skróty użyte to nowy
    > wymiar językowych drgawek delirycznych, dla czytelników Auto Świata -

    Mieszkaniec Zagłębia bo do tej grupy była skierowana prośba, zrozumiał. Ja
    mieszkam po drugiej stronie Brynicy i też zrozumiałem.
    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-05-24 22:21:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-24 22:07, huri_khan pisze:

    > Mieszkaniec Zagłębia bo do tej grupy była skierowana prośba, zrozumiał. Ja
    > mieszkam po drugiej stronie Brynicy i też zrozumiałem.

    A ja nie mieszkam ani tu, ani tam i też zrozumiałem :) Podobnie jak
    wiem, jaką rolę "pełni" Brynica ;)

  • 10. Data: 2012-05-24 22:22:18
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    <cut bełkot>

    widzisz przyglupie, wszyscy zrozumieli tylko jeden debil (ty) ma z tym
    jakis problem.