  • 11. Data: 2013-05-16 13:08:18
    Temat: Re: lewy kanał
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
    news:kn1vso$prq$1@news.task.gda.pl...

    > Jakieś niejasne to pytanie, ale:
    > 1) jeśli w sprzęcie masz elektroniczny przełącznik stereo/mono, to po
    > włączeniu trybu mono jest tam jakiś
    > układ-sumator sygnałów z kanału lewego i prawego, który sumuje sygnał
    > wejściowy obu kanałów i podaje go na
    > wejścia wzmacniaczy obu kanałów, a jeśli jest to przełącznik mechaniczny
    > stereo/mono, to zwyczajnie zwiera
    > w odpowiednim miejscu toru sygnałów oba kanały (np. za
    > przedwzmacniaczem).

    Pewny jesteś?
    Możesz powtórzyć to co wyżej tylko dla odbiornika monofonicznego?

    --
    Desoft

  • 12. Data: 2013-05-16 17:39:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > "... puk puk puk "

    Nikogo nie ma w domu !

    (ktoś mu powinien płacić za rozśmieszanie grupy, nie sądzicie ?).

  • 13. Data: 2013-05-16 18:02:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-16 17:39, sundayman wrote:

    > Nikogo nie ma w domu !

    pukpukpukpukpuk - kanałł praawy

    > (ktoś mu powinien płacić za rozśmieszanie grupy, nie sądzicie ?).

    Czy karmienie to jest nic, jeszcze podatek od dokarmiania nam sciągną
    (świadczenia niepienieżne) ;-)

    Włodek

  • 14. Data: 2013-05-16 18:15:55
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    > w dobie globalnego zjednoczenia wyzwolenia pewnie Nikt już o takich
    > rzeczach nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio podłączony
    > do kanału L staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

    Zapewne chodzi Ci o rozwiązanie stosowane m.in. "klawiszach". Jeżeli
    chcesz je podłączyć stereo to wtykasz jacki: L do L a R do R zaś jeżeli
    chcesz podłączyć mono wtykasz jacka w L. Wtedy styki w gnieździe R (gdy
    nie ma włożonego wtyku) zwierają R+L.

    Postroofki
    DaN

  • 15. Data: 2013-05-16 18:38:59
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 15.05.2013 17:10, identyfikator: 20040501 pisze:
    > w dobie globalnego zjednoczenia wyzwolenia pewnie Nikt już o takich
    > rzeczach nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio podłączony
    > do kanału L staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

    Jak wciśniesz przełącznik mono we w zmacniaczu.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 16. Data: 2013-05-16 23:11:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widzę że za trudne pytania zadaję... dzięki za te nie pro-europejskie
    odpowiedzi.

  • 17. Data: 2013-05-16 23:29:28
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-16 18:15 DaNsOuNd napisał(a):

> [...]
    > chcesz je podłączyć stereo to wtykasz jacki: L do L a R do R zaś jeżeli
    > chcesz podłączyć mono wtykasz jacka w L. Wtedy styki w gnieździe R (gdy

    I to wygląda na najsensowniejszą odpowiedź. Nie wiedziałem, że są
    gniazda RCA z detekcją wtyku.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 18. Data: 2013-05-17 08:08:19
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

    stereo/mono, to zwyczajnie zwiera

    > Pewny jesteś?
    > Możesz powtórzyć to co wyżej tylko dla odbiornika monofonicznego?

    Przeczytaj raz jeszcze, o co pytał twórca tematu:

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    > (..)... na jakich warunkach sygnał audio podłączony do kanału L staje się sygnałem
    dla obu głośników L i P?

    Gdzie tu pytanie dotyczące odbiornika monofonicznego? W odbiorniku mono masz kanały L
    i P?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 19. Data: 2013-05-17 14:44:09
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > wiadomości news:kn08g8$fu1$1@node1.news.atman.pl...

    > Gdzie tu pytanie dotyczące odbiornika monofonicznego? W odbiorniku mono

    A co ma twórca tematu do mojego pytania? To nie było do niego.

    --
    Desoft

  • 20. Data: 2013-05-22 16:45:00
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 16.05.2013 23:29, Adam Dybkowski pisze:
    > Nie wiedziałem, że są gniazda RCA z detekcją wtyku.

    Bo ja spotkałem się z takimi gniazdami na duży jack.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk