    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Bo mamy przerwę...
    Date: Wed, 15 Aug 2012 12:49:23 +0200

    W dniu 15-08-2012 12:36, anacron pisze:
    > Ciężko mi dyskutować z Twoimi wyobrażeniami. Powtórzę pytanie, naprawdę
    > nie rozumiesz?

    No właśnie, nie rozumiesz?
    Słownictwo masz prostackie co pokazałeś w jednym z filmów, pyskujesz,
    stawiasz się, rzucasz a potem masz pretensje że policjant wlepia ci
    mandat za przejście po trawniku albo 15 sekundowy postój na przystanku.
    Jesteś niezrównoważony psychicznie. Dlatego jak napisałem wyżej, gdybym
    to ja był policjantem to bym ci zrobił pilota w samochodzie, test na
    trzeźwość i badanie pod kątem używek. Posiedziałbyś 2h jałowo na
    poboczu, to może byś ochłonął.

    --
    Pozdr.