  • Data: 2019-01-03 13:34:29
    Temat: Re: lustrzanka jest za duża - bezlusterkowiec - dzieciaki?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W bezlusterkowcach się zagubiłem kompletnie, nie wiem który system jest jeszcze
    rozwijany i w co wejsc a co juz umiera. Poza tym te kity są dość ciemne niestety.

    MFT (m4/3) na pewno szybko nie umrze. Niektóre korpusy są naprawdę małe,
    z obiektywami bywa różnie. Są fajne jasne stałki, od tych za ludzkie
    pieniądze do bardzo drogich.

    > A może jakiś lepszy kompakt, Canon G-seria ?

    Popatrz na modele z jednocalową matrycą, może któryś z Sony RX100. Fajny
    jest także Panasonic LX100 z matrycą MFT.