  • Data: 2019-01-03 12:58:12
    Temat: lustrzanka jest za duża - bezlusterkowiec - dzieciaki?
    Od: Tatanka <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem grupo!
    Fotografuję cyfrowo od lat nastu (a wczesniej Zenitem ;-) ), najpierw ultrazoomy (to
    sie chyba kiedys nazywało hybrydy) Fuji s5000, s20pro, potem lustrzanki minolta D5D,
    sony aA100 teraz Nikon D5300 i do tego Tamron 17-50/2.8 jako jedyny obiektyw.

    Fotografuje głównie własne dzieciaki, wiec zależy mi na niskich szumach przy wysokich
    czułościach (nie cierpię flesza) i szybkim autofocus. Oraz czymś co kiedyś bylo zmorą
    kompaktów i stało się powodem zakupu lustrzanki - niskim/zerowym shutter lag.
    Żeby zbijać czułość i rozmywać tło mam własnie jasny obiektyw. I jak widać jedyny -
    czyli mega zoom nie jest mi potrzebny.
    Jednak taki zestaw Nikon + T 17-50 jest dość ciężki - a wiadomo że choćby najlepszy
    aparat jest bez sensu jesli go przy sobie nie masz. Dlatego powstał pomysl wymiany.

    W bezlusterkowcach się zagubiłem kompletnie, nie wiem który system jest jeszcze
    rozwijany i w co wejsc a co juz umiera. Poza tym te kity są dość ciemne niestety.
    A może jakiś lepszy kompakt, Canon G-seria ?

    Licze że za swój Nikon d5300 + T 17-50 dostane za 2200 zl i w tej kwocie chętnie bym
    zamknął taką wymianę.

    Czy pomożecie?