  • Data: 2016-09-25 22:40:49
    Temat: Re: lutowanie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_k pisze tak:

    > Bujda, nic groznego sie nie zaindukuje, lutuję różne scalaki w
    > ramach naprawy i jeszcze żadnego w ten sposób nie uszkodziłem

    Też nie uszkodziłem nic (chyba że nie wiem że uszkodziłem) ale do końca
    nie jestem przekonany. Czasem przy lutowaniu jakiś nowy LED błyśnie,
    segment LCD się zapali. Drogie rzeczy zawsze lutowałem bez pstrykania w
    trakcie.

    > A tak jeszcze w temacie lutowania to nawet najtańszy hot-air się
    > rewelacyjnie sprawdza w wylutowyaniu scalaków smd czy w dip-ie

    nom podziwiam właśnie na yt

    https://youtu.be/PeA5qeZdyO0
    https://youtu.be/ZypXa9BDXHw

    https://youtu.be/L0NqI6fWek8