  • Data: 2016-08-23 17:44:52
    Temat: Re: mATX i3 + fdd
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 01:07:43 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57bb8790$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >PS. Nie pracowałeś kiedyś w Warszawie przy ul. Sobieskiego?

    Nie, wykładałem Śwarnetykę stosowaną na University of Ngundu.

    Niestety, wydział został zlikwidowany po tym, jak nasz student, syn
    Bwana Kubwa Behemoto wywołał wielką ulewę, która zniszczyla dom
    miejscowego szamana.

    Tam nawet Polacy studiowali, są po tym ślady na NK:
    http://nk.pl/szkola/193610/klasa/2
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546