  • Data: 2010-05-02 23:14:35
    Temat: Re: magnes na pół
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Decydujaca jest sama "bletka" czyli tarcza. Nie jakies tanie chinskie
    > badziewie, blaszany krazek z dziura oblepiony proszkiem diamentowym lecz
    > profesjonalna tarcza diamentowa, ktora ma wglebienia wypelnione stopem z
    > piaskiem diamentowym. Jak jedno ziarenko sie wykruszy to jego role przejmuje
    > nastepne a jest ich w takiej tarczy sporo. Dobra tarcza o srednicy 10 cali, tu
    > w Hameryce kosztuje okolo 100-120 dolarow.

    Nie wiem jaką tandetę u was sprzedają poniżej 100 dolarów ale upewniam
    cię że tarcza diamentowa fi 230mm do cięcia betonu którą kupiłem wczoraj
    za 20 złotych nie jest pokryta z zewnątrz tylko ma diamenty wewnątrz w
    całym 12 milimetrowym pierścieniu i używa się ją tak długo aż wymieniony
    pierścień cały się zetrze. Oczywiście profesjonalne tarcze mają dużo
    więcej diamentów w jednostce objętości i lepszy (trwalszy) stop w którym
    są one osadzone ale do jednostkowej pracy ich zakup mija się z celem.

    Zawodowo zajmuje się witrażownictwem i używam m.in. sprzętu firmy
    Inland, płacę spore pieniądze za kompatybilne tarcze diamentowe made in
    USA i te dopiero są tandetne, mało że warstwa z diamentami jest bardzo
    cienka, to jeszcze potrafi się złuszczyć po zużyciu góra 20% co nigdy
    nie zdarzyło mi się w innych tarczach nawet made in China...