  • 41. Data: 2009-07-27 12:31:08
    Temat: Re: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Flo ni au koto ha itsumo tanosii

    > Czyli problemy Plusa z Łodzi są niemalże identyczne z problemami
    > Orange w Toruniu.

    Jeszcze celem uzupełnienia: te cyrki nie trwają tydzień czy 2, nie trwają
    też miesiąc czy 2. Tak jest od *lat*

    > Wniosek jeden. Nie ma operatora idealnego. Rozważać trzeba
    > niezawodność operatora w warunkach w których najczęściej się przebywa
    > i tyle.

    Dlatego wybrałem Play, choć dopiero przez swoje maszty zaczął działać.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 42. Data: 2009-07-27 13:01:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Prawo telekomunikacyjne długi-długi czas zabraniało takich umów. Chodziło
    > jak sądzę o to, aby operatorzy konkurowali ze sobą, a nie dzielili się
    > rynkiem.

    To nie jest do końca prawda. PT przed 2000 rokiem nie zakazywało wprost
    takich rozwiązań, jednak w koncesjach PTC, PLK i później PTK taki zapis
    istniał. Od 2001 roku możliwość udostępniania infrastruktury jest już
    wpisana, a w 2004 jest już nakaz udostęniania.
    Koncesje samoprzekształciły się w zezwolenia, a później we wpisy do
    stosownego rejestru, więc nawet tych największych żaden zakaz już nie
    obowiązuje.

    M.

  • 43. Data: 2009-07-27 13:06:55
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał
    >
    > A gdy zaczynałem korzystać z GSM, to o Twoich upustach się nikomu nie
    > śniło...

    Wierz mi, jestem od 14 lat w jednej sieci (mowie o GSM, bo wczesniej
    oczywiscie NMT Centertela) i pamietam stare dobre czasy. Nie musisz mi
    przypominac. Za minute placilo sie 4 zl bez naliczania sekundowego.
    Pozniej nastaly czasy darmowych 5 sekundowek w erze. To juz byla
    rewolucja. 10 polaczen po 4 sekundy i szlo sie dogadac bezplatnie :))

    > Aby móc zadzwonić, trzeba było mieć 2 telefony, bo nigdy nie wiadomo
    > było, który będzie miał zasięg w danym miejscu. Dlatego warto było mieć
    > przy sobie trzeci aparat - Centertela NMT.

    I nie zapominaj, ze pierwsze telefony nosilo sie w reklamowkach, bo za
    cholere w kieszeni sie nie miescily.

    > SMS-y pomiędzy Erą i Ideą - wiesz, że nie działały w ogóle? Nie 5 minut,
    > dzień czy dwa ale w ogóle.

    Wiem, kolego drogi. O ile dobrze pamietam to wlasnie Idea cos blokowala.
    Nie chciala roamingu wewnetrznego podpisac.

    > Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
    > roamingu wewnętrznego?

    No jak widzisz nie masz monopolu na bycie specjalista:)))

    Jingiel

  • 44. Data: 2009-07-27 14:25:15
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]

    > oczywiscie NMT Centertela) i pamietam stare dobre czasy. Nie musisz mi
    > przypominac. Za minute placilo sie 4 zl bez naliczania sekundowego.

    To trzeba było napisać, że Play Cię wkurza (korzystałeś???) bo ma zbyt
    niskie stawki jak na obecne nowe, kiepskie czasy.

    > No jak widzisz nie masz monopolu na bycie specjalista:)))

    Jako specjalista powinieneś wiedzieć w takim razie, że Plus nie jest
    wyrocznią jesli chodzi o jakość a nawet zasięg. A chrzanienie, że "Play jest
    dla dzieciaków bo za 5 zł..." pokazuje jedynie, że... I to wszystko z powodu
    braku jednej - dodatkowej - usługi.

    Maciek.

  • 45. Data: 2009-07-27 16:24:38
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał

    > To trzeba było napisać, że Play Cię wkurza (korzystałeś???) bo ma zbyt
    > niskie stawki jak na obecne nowe, kiepskie czasy.

    Korzystalem. Ma tragicznych konsultantow. Jak nie nie chcesz korzystac z
    BTSow plusa to jest tragicznie. Zarowno pod wzgledem zasiegu jak i jakosci.

> [...]
    > jest dla dzieciaków bo za 5 zł..." pokazuje jedynie, że... I to wszystko
    > z powodu braku jednej - dodatkowej - usługi.

    Nie tylko z powodu jednej uslugi. Pare argumentow wymienilem powyzej.
    Dla mnie wystarczaja, zeby z playem dac sobie spokoj.
    Nie korzystam z plusa jesli ci o to chodzi i nieczego takiego nigdzie
    nie napisalem.

    Jingiel