eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmaly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie? › Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?
    From: Sztoker <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?
    Date: Mon, 20 Jul 2009 12:29:51 -0700 (PDT)

    On 20 Lip, 20:47, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > czy do takich celów nada się nEtbook i spełni założenia?
    > np. któryś (który?) z asusów eee, albo samsung nc10, albo jeszcze inny?
    > czy te małe nEtbooki mają wystarczająca liczbę wyjść (np. d-sub dla lcd) i
    > portów usb?

    D-Sub to standard, do tego zwykle 3 USB, czyli po odjęciu myszki i
    klawiszy zostanie 1. W razie potrzeby można się protezować hubem.

    > czy maleńki eee albo nc10 nada się do wygodnej (podkreślam: nie szybkiej,
    > bez obciążania obliczeniowego) pracy w domu z zewnątrznym monitorem,
    > klawiaturą i myszką?

    U mnie doszło do takiej paranoi, że MSI Wind robi jako stacjonarny, a
    17-calowa mocarna Toshiba - za mobilnego. Oczywiście lcd i mycha z
    zewnątrz, ale klawiatura juz netbookowa - dało się przyzwyczaić :-)

    Sztoker