eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmaly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie? › Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?
    From: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?
    Date: Mon, 20 Jul 2009 21:55:51 +0200

    W dniu 20.07.2009 20:47, Końrad(o) pisze:
    > potrzebuje komputer do poruszania sie z nim, jak i do domu.

    Czyli potrzebujesz dwóch komputerów.

    PS. Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci same.
    Nie da się czytać Twoich postów.
    http://www.grush.one.pl/mime/

    > przeno?ny, ultra lekki i ma?y, netbook, który nie bedzie obci??any ?adnymi
    > obliczeniami, jedynie do kontaktu/internet, edycji
    > dokumentów/word/arkusze/prezentacje.
    > poniewaz uruchamiam czesto wiele aplikacji jednocze?nie (typu wiele ie,
    > outlook, firefox, 2*gg, skype, firewall, antywirus, word, notatnik, exel,
    > power point) - zale?a?oby mi na 2 GiB pamieci.
    > nie musi mieae nagrywarki, zewnetrzna/przypinana wystarczy, a zale?y mi na
    > wiekszym dysku (40 gb lub wiecej)

    Nagrywarki i tak w netbookach nie dostaniesz najczęściej.

    Strasznie dużo aplikacji potrzebujesz na takim komputerku
    jednocześnie. Obawiam się, że się zniechęcisz jak zobaczysz
    efektywną wydajność pod takim obciążeniem w porównaniu do
    przeciętnego nowego notebooka.

    To komputery-notatniki, a nie uniwersalne maszyny do
    pracy wielozadaniowej. No, chyba, że kupisz ThinkPada x61s.
    Ostatnio kosztował koło 4000-5000 zł chyba.

    > jednocze?nie komputer ma pozwalaae na wygodn? i komfortow? prace w domu.
    > musi pozwalaae na pod?aczenie:

    Kup stacjonarnego, nie ruszaj go z domu i synchronizuj
    dane z przenośnym przez sieć.

    > czy malenki eee albo nc10 nada sie do wygodnej (podkre?lam: nie szybkiej,
    > bez obci??ania obliczeniowego) pracy w domu z zewn?trznym monitorem,
    > klawiatur? i myszk??

    A czy maluch z bagażnikiem dachowym i przyczepą kempingową
    nadaje się do wygodnego, choć niezbyt szybkiego przemierzania
    bezdroży australijskiego interioru? ;)

    > netbook nie musi byae szybki/demon mocy, obecnie pracuje np. na bartonie amd
    > chyba 1,2 ghz + 512ram.

    To prawdę mówiąc podziwiam, że przy jednoczesnym uruchamianiu
    wszystkich wymienionych aplikacji jesteś w stanie wygodnie
    pracować ;) Sam piszę tego posta z Bartona 2500+ z 1 GiB RAMu,
    ale do *poważniejszej* *wygodnej* pracy to już za słaba maszyna.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |