  • 1. Data: 2009-10-29 18:44:57
    Temat: Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > roku ;). Chciałby zobaczyć, co ta kamera potrafi :)
    >
    > ,Prosze pomóżcie wybrać telewizor 32 lub 40" Stawiam na samsunga, i w jego
    > ofercie chciabym się rozejrzeć.
    >
    > 1. LED czy świetlówka ? Niby nowa technologia (LED) ale czy dopracowana i
    > czy warto ?
    > 2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.
    > 3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w
    > Agito.
    > I najważniejsze: fundusze :) 4000 -4200 zł.
    >
    > Do tego jeszcze w niedlekiej przyszłości nagrywarka DVD do 2500 zl. Bylbym

    Jak jestes slepy to dowolny LCD i tak w porownaniu do dowolnej plazmy to
    wielki shit. Te LCD z podswietlaniem LED sa lepsiejsze bo maja mniejszy
    pobor energii i w niektorych miejscach kolory bardziej odpowiadaja
    rzeczywistosci. 4000zl chcesz wydac na LCD normalny jestes ??
    Kup dowolna plazme i bedziesz zadowlony. A nagrywarka stacjonarna to
    juz w ogole poroniony pomysl.

  • 2. Data: 2009-10-29 20:32:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "games" <g...@g...home.pl> wrote in message

> [...]
    > rzeczywistosci. 4000zl chcesz wydac na LCD normalny jestes ??
    > Kup dowolna plazme i bedziesz zadowlony.

    Rozumiem że kolega kupił sobie plazmę dawno temu i dawno się
    za LCD nie rozglądał i nie wie jak się technologia polepszyła :-))

    > A nagrywarka stacjonarna to juz w ogole poroniony pomysl.

    Dlaczego?

  • 3. Data: 2009-10-29 22:54:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dlaczego?

    właśnie - dlaczego?
    mam nagrywarkę Panasonika DMR-EH58 (dysk 250 GB i nagrywarka DVD)
    za 1000 zł i świetnie mi służy. A jakbym miał do niej TV full-HD to
    da się z niej odtwarzać na takim TV z dorabianiem dodatkowych linii
    (podbija jakość) - tyle że tego nie wypróbowałem
    *** blad ***

  • 4. Data: 2009-10-29 23:23:10
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Pszemol pisze:
    > "games" <g...@g...home.pl> wrote in message

    > Rozumiem że kolega kupił sobie plazmę dawno temu i dawno się
    > za LCD nie rozglądał i nie wie jak się technologia polepszyła :-))

    > Dlaczego?

    Kolega mial 2 plazmy i pozniej kupil LCD bo rachunki za prad za plazme
    byly zbyt wysokie. Kupil sobie pozniej 2 LCD z ktorych jednego
    sprzedal i cos wie na ten temat. Teraz czekam na OLED'a w normalnych
    wymiarach za rozsadna cene.

    A jesli chodzi o nagrywarke stacjonarna to mam Dreamboxa ktory to sobie
    nagrywa ale w zyciu nie kupil bym czegos takiego jak stacjonarna
    nagrywarka dvd bo to sprzet dla frajerow i emerytow..

  • 5. Data: 2009-10-29 23:50:42
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nagrywa ale w zyciu nie kupil bym czegos takiego jak stacjonarna
    > nagrywarka dvd bo to sprzet dla frajerow i emerytow..

    ------------

    A ja sobie ostanio kupiłem magnetowid JVC z Super VHS ET za 90 zł i jakość
    nagrań na zwykłej taśmie VHS jest taka, ze nie moge odróżnić czy obraz leci
    z magnetowidu czy z anteny (na TV SONY WEGA 29 cali). Zreszta kupiłem w
    krótkim czasie 3 magnetowidy niejako na zapas. Cena niewysoka wiec hulaj
    dusza.
    Tak sobie myśle, że te stare technologie wcale nie były takie złe. Na razie
    nie palę się ani do plazmy ani LCD o nagrywarce DVD nie wspominając. Taśmy
    nagrane w 1990 roku bez problemu mogę odtworzyć dzisiaj (był wtedy SECAM ale
    też PAL z satelity). Ciekawe czy odworzy się płytę DVD wypaloną dzisiaj za
    19 lat?

    pozdrawiam - Janusz

  • 6. Data: 2009-10-30 00:29:21
    Od: games <g...@g...home.pl>

    sofu pisze:
> [...]
    > też PAL z satelity). Ciekawe czy odworzy się płytę DVD wypaloną dzisiaj za

    Nie zle nie byly ale jakosc kasety VHS to dzisiejsze DIVX 320x160

    :):):):)

  • 7. Data: 2009-10-30 01:24:15
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    jak kogos nie stac na plazmę to niech ogląda obraz na budżetowym LCDku.
    płakanie w rekaw, że plazma pobiera za duzo pradu i trzeba płacić wysokie
    rachunki jest według mnie ewidentym pokazaniem biedy przez jęczącego.

    --
    VSS http://vss.pl
    PZK - Piraci Z Karaibów

  • 8. Data: 2009-10-30 06:10:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    games wrote:
    > Nie zle nie byly ale jakosc kasety VHS to dzisiejsze DIVX 320x160

    s-vhs to 560×480, projektowane z uwzglednieniem przeplotu (a wiec idealnie
    dopasowane do klasycznych TV CRT) i bez znanych z divx widocznych skutkow
    kompresji. Obawiam sie, ze nawet najlepszy divx w SD nie moze sie rownac z
    takim sygnalem.

    k,

  • 9. Data: 2009-10-30 08:11:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello KILu,

    Friday, October 30, 2009, 7:10:01 AM, you wrote:

> [...]
    > kompresji. Obawiam sie, ze nawet najlepszy divx w SD nie moze sie rownac z

    Jasne. Tylko, że 560x480 to NTSC a w PAL europejskim masz 704x576 a na
    to w svhs brakuje pasma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2009-10-30 09:25:20
    Od: games <g...@g...home.pl>

    KILu pisze:

> [...]
    > kompresji. Obawiam sie, ze nawet najlepszy divx w SD nie moze sie rownac z

    Tak masz racje taki material powalal jakoscia ale tylko na magnetowidach
    i kamerach DV.