    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Date: Sun, 8 Jun 2014 21:24:42 +0200
    Sender: p...@g...com
    <lmkjus$9fk$1@node2.news.atman.pl> <lmkk0t$9h6$1@node2.news.atman.pl>
    <lmkk55$9k4$1@node2.news.atman.pl>
    <b6nn1ieawtl8$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <lmmdrd$hf$1@node2.news.atman.pl>
    <be9gt8y1w4ki$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <lmmi4b$4pl$1@node2.news.atman.pl> <lmmidu$510$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <lmmnem$a9b$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <lmp8ru$r1b$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <lmpohn$bhr$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <lmrmd1$8qt$1@node2.news.atman.pl>
    <1qox305mee9w6$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <539442c8$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sun, 8 Jun 2014 13:02:26 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ustawienie systemowe.

    > Ustawienia użytkownika.

    > Skoro nikt nie zablokował portów...

    > Wyciągasz armaty na muchę. Ktoś ustawił standardowe ograniczenia lokalne i
    > wcale nie musiało to być "kilku niezłych speców".

    Powiem tak - za każdym razem, kiedy spotkałem się z takimi restrykcjami, że
    ustawień zegarka nie można było ruszyć, to bezpieczeństwo w danej fabryce
    realizowane było metodą blokowania detalicznie wszystkiego, niezależnie od
    tego, czy był sens, czy nie. Opcja uwalonej edycji ustawień systemu (jak
    zegar) i jednoczesna możliwość hasania sobie na usenecie? Żadna ze mnie alfa
    czy omega, ale z czymś takim się nie spotkałem.

    > Dlaczego miałby mieć problem z zapisem w obrębie profilu użytkownika?

    Chris to sugerował dosyć jednoznacznie:

    ,,> Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
    > programu, nawet w wersji portable?
    O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie .."

    Outlook Express może pisać w obrębie profilu użytkownika, Thunderbird
    portable - już nie?

    > Nie personalizując, bo rzecz dotyczy szerszego kręgu osób - tu jest pies
    > pogrzebion. Sprawa takiego czy innego czytnika lub słownika jest kwestią
    > wtórną.

    To już inna kwestia. Natomiast ciekaw jestem, co jeszcze ciekawego Chris
    wymyśli w temacie.

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]