  • 1. Data: 2014-05-22 22:10:35
    Temat: media center, odtwarzacz internetowy
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Zastanawiam się nad przeróbką starego laptopa na coś w rodzaju
    odtwarzacza bajek. Co prawda odtwarzacz bajek mam, ale nie obsługuje
    internetu. Na Youtube, na ipli, ogólnie na necie coraz więcej jest tego,
    co bym chciał oglądać. Normalny PC z klawiaturą i myszką - nie podoba mi
    się. z drugiej strony nie wyobrażam sobie jak wpisać nazwę szukanego
    teledysku/filmu na YT używając pilota...
    Najważniejsze. czy laptop z celeronem1.8 i 512 ramu da radę to uciągnąć?

    prosze o sugestie osób które zrobiły sobie z kompa odtwarzacz internetowy

    Dzięki
    ToMasz

  • 2. Data: 2014-05-26 11:54:59
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2014-05-22 22:10, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > prosze o sugestie osób które zrobiły sobie z kompa odtwarzacz internetowy

    Pomyśl nad zainstalowaniem na laptopie XBMC - sterowanie z czego chcesz:
    klawiatury, myszki, smartfona, innego komputera w sieci cz też pilota od
    telewizora (o ile masz odbiornik podczerwieni). Ew. można kupić
    Raspberry Pi i zainstalować system z XBMC (OpenElec lub RaspBMC)-
    oczywiście to dodatkowa kasa, ale może działać non-stop (przy
    maksymalnym obciążeniu weźmie ok 3-4W), odtwarza idealnie płynnie obraz
    1080p przez HDMI, ma wśród dostepnych wtyczek youtube i iplę, plus
    możesz odtwarzać filmy i muzykę z dysku, z sieci itd. A to tylko ułamek
    możliwości...

  • 3. Data: 2014-05-27 09:41:10
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > Najważniejsze. czy laptop z celeronem1.8 i 512 ramu da radę to uciągnąć?

    Obecnie może być trudno bo strony nafaszerowane są flashem, inny
    mispowalniaczami i celek może nie uciągnąć tego ... na 100% Duron 1600 + 1GB
    + XP nie ciągnie YT (o HD nawet nie myślę)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-05-27 11:21:59
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-05-2014 22:10, ToMasz pisze:
> [...]
    > odtwarzacza bajek. Co prawda odtwarzacz bajek mam, ale nie obsługuje
    > internetu. Na Youtube, na ipli, ogólnie na necie coraz więcej jest tego,

    No i po co było dziecko robić, jak nie potrafisz teraz wychować? Jedna
    bajka na dzień i to z tych starych Disneya, Kubuś Puchatek jest na YT.
    A przez resztę czasu niech się zajmują czymś rozwijającym.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-05-27 14:08:17
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2014 11:21:59 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > No i po co było dziecko robić, jak nie potrafisz teraz wychować? Jedna
    > bajka na dzień i to z tych starych Disneya, Kubuś Puchatek jest na YT.
    > A przez resztę czasu niech się zajmują czymś rozwijającym.

    Zaloze sie, ze masz dzieci 0 (slownie zero), wiec... ic f pisdu z poradami
    swoimi.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-05-27 14:59:30
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-05-2014 14:08, R.e.m.e.K pisze:

    > Zaloze sie, ze masz dzieci 0 (slownie zero), wiec... ic f pisdu z poradami
    > swoimi.

    Źle napisałem?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2014-05-27 15:21:02
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2014 14:59:30 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > Źle napisałem?

    Koles pyta jakich tarcz hamulcowych i klockow uzyc, bo chcialby miec
    sprawniejsze hamulce, a Ty mu radzisz, zeby hamowal silnikiem, bo tak
    ekonomiczniej. Ergo ...ic f pisdu z takimi poradami.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2014-05-27 18:57:09
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-05-2014 15:21, R.e.m.e.K pisze:

    > Koles pyta jakich tarcz hamulcowych i klockow uzyc, bo chcialby miec
    > sprawniejsze hamulce, a Ty mu radzisz, zeby hamowal silnikiem, bo tak
    > ekonomiczniej. Ergo ...ic f pisdu z takimi poradami.

    Bo nie jestem, kurwa, pracownikiem infolinii, który ma bezmyślnie
    podawać jedynie słuszną odpowiedzieć, za to jestem w usenecie, gdzie
    mogę wyrazić swój pogląd w każdej dyskusji. Jak tego nie rozumiesz, to
    wracaj na elektrodę, gdzie twoje miejsce.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-05-27 20:39:38
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2014 18:57:09 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > Bo nie jestem, kurwa, pracownikiem infolinii, który ma bezmyślnie
    > podawać jedynie słuszną odpowiedzieć,

    A kto Cie kurza twarz prosi o opinie na tematy o ktorych masz blade pojecie
    w miejscu, ktore do tego nie sluzy?

    > za to jestem w usenecie, gdzie
    > mogę wyrazić swój pogląd w każdej dyskusji.

    Gowno prawda. Swoje poglady to mozesz glosic na blogu lub na wiecu
    partyjnym.

    >Jak tego nie rozumiesz, to wracaj na elektrodę, gdzie twoje miejsce.

    Pffff... szczeniak szczeka a karawana idzie dalej.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2014-05-27 22:45:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.05.2014 11:21, ZakonSpirowany pisze:

    > No i po co było dziecko robić, jak nie potrafisz teraz wychować? Jedna
    > bajka na dzień i to z tych starych Disneya, Kubuś Puchatek jest na YT.
    > A przez resztę czasu niech się zajmują czymś rozwijającym.

    To nie takie proste. Telewizji nie mam parę lat, oglądamy to co chcemy,
    bez reklam. dziecko mam lekko integracyjne. Jak nauczyciel zapytał co
    lubicie oglądać w telewizji, mój syn odpowiedział że "scifuna". Nie
    wiedzieli kto to... Ty wiesz?

    ToMasz