  • 21. Data: 2012-03-08 23:34:29
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:12:13 +0100, Arek. napisał(a):

> [...]
    ..

    > to szukaj oryginalnego jak to nie pasi

    Dlaczego uważasz, że mam czegokolwiek szukać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2012-03-09 00:03:44
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-08 20:59, Yerine Ictimai pisze:

    > za jakie darmo???????? 200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
    > tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
    > MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    > zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)

    > o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!
    >
    > P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    > kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    > gadać to jak kopać się z koniem

    Powiem tak frajer jestes i tyle. Nie dosc ze nie potrafisz szukac to
    jeszcze przeplaciles bo ja te tunery mam nowki z gwarancja po 149zl

    Niestety ale przerobienie do normalnej funkcjonalnosci kosztuje
    100-150zl czyli enigma2 i pelna kontrola nad tunerem z mozliwoscia
    podlaczenia dysku SATA i roanych urzadzen USB a takze kontrola po LAN.

    > http://allegro.pl/nbox-bska-wymiana-pamieci-enigma2-
    neutrino-i2119189207.html

    > http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3479258

    kiedys mozna bylo po rsie wgrac enigme2 ale pozmieniali bootloader i bez
    lutowania sie nie da a "oryginalny" software jest wlasnie taki jak ADB w
    Zielonej Gorze dodaje do tunerow Nki czyli pozal sie boze wielkie gowno
    ktore nazywaja OSMOSIS.

  • 23. Data: 2012-03-09 08:15:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 18:01:11 UTC+1 użytkownik Waldek Godel napisał:
    > ADB-5800S
    > Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
    > światową.

    Poszukaj sopbie po sieci. Tozadne mistrzostwo swiata

  • 24. Data: 2012-03-09 16:48:25
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 08.03.2012 20:59, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    > zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)
    dalej nie rozumiem. chcesz na TV nagrywać? TV najczęściej niema żadnego
    "kodeka" ani sprzętowych możliwości zamiany sygnału TV na Avi. JEdynie
    co potrafi to nagrać na pendriva ten strumien który nadaje DVB-t.
    Analogu nie nagrasz, bo niema tam strumienia mpeg 4 czy jak on się tam
    nazywa.

    > o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!
    PRzepraszam masz racje, nie sprawdziłem jakie możliwości ma 5800s.
    Założyłem błędnie że czytelnik tej grupy ma minimalne zdolności
    negocjacyjne i na podstawie naszych listów, nie wybierze gorszego
    abonamentu niż 48zł z dekoderem w którym jest 500gb dysku (250Vod+250
    nagrywanie)
    > P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    > kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    > gadać to jak kopać się z koniem
    Za dekoder zapłaciłeś... 100? 200? za przeróbkę następne 150+przesyłka?
    Uwierz mi (sprawdź posty) ze miałem dokładnie ten sam problem. mocno się
    zastanawiałem czy nie wywalić prawie 1000zł na sprzęt. ale tak czy siak,
    to co bym chciał zostawić na dysku nie byłoby w jakości lepszej niż DVD.
    TAk więc kupiłem sobie małą nagrywareczkę z dyskiem 500gb za 250zł i
    teraz mam wszystkie filmy w jednym małym pudełku, nie dowiązanym do
    żadnego TV na stałe. Jadna tylko wada. brak hdmi. Dlamnie do
    zaakceptowania.

    ToMasz

  • 25. Data: 2012-03-11 08:11:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Mar 2012 22:48:37 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Nie pozwala zarejestrować poza urządzeniem które jest źródłem
    sygnału. Taka
    > jest specyfikacja HDMI i urządzenie które na to pozwala nie dostanie
    > certyfikacji. Tak sobie zażyczono i tak jest.

    A moim zdaniem udalo się coś takiego wprowadzić, bo 99% konsumentów
    nie miała pojęcia co kupuje i jakie sa tego konsekwencje. Gdyby te
    99% konsumentów odmówiło kupowania sprzętu który ogranicza w
    jakikolwiek sposob korzystanie z tego, za co się zapłaciło i
    obejrzalo, to "dostawcy kontentu" musieliby zmienić podejście albo
    zmienić branże, bo nikt by nie odglądał tego co dostarczają. Gdyby
    większość odmówiła kupowania np. dekodera który uniemożliwia zgranie
    zawartości wew. dysku to szybko by zniknął z rynku i się więcej nie
    pojawiał. Produkt który się nie sprzedaje znika. To ze mamy hdcp to
    tylko możemy podziękować sami sobie, bo zaakceptowaliśmy to kupujac
    taki sprzet. Potrzebny jest silny ogolnoswiatowy społeczny , ruch
    który masowo będzie odmawiał kupowania technologi która, jak ktoś
    zauważył wcześniej, w pewien sposób zniewala. Ale niestety, dopóki
    większość poprzez bezmyślna konsumpcję będzie akceptowala wszystko co
    dają jak leci, to dostawcy będą dyktować warunki i nic się nie
    zmieni. Smutne, ze nie korzystamy z najsilniejszej broni przeciwko
    dostawcom, na która sa praktycznie bezsilni: NIE KUPOWAC.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2012-03-11 11:40:18
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-11 09:11, Marek pisze:
> [...]
    > i nic się nie zmieni. Smutne, ze nie korzystamy z najsilniejszej broni
    > przeciwko dostawcom, na która sa praktycznie bezsilni: NIE KUPOWAC.

    Bo mozna kupic sprzet ktory umozliwia to za co sie placi ale jak cie
    qrwa nie stac i myslisz ze za zlotowke dostaniesz to co normalnie
    kosztuje 500zl to wybacz.

    Jebac frajerstwo gleboko w dupe to jest mysl przewodnia wszelkich
    marketoidow.

  • 27. Data: 2012-03-11 12:34:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 11 Mar 2012 12:40:18 +0100, Kapec <n...@p...pl> wrote:
    > Bo mozna kupic sprzet ktory umozliwia to za co sie placi ale jak
    cie

    Ależ ja nie kupuje wcale ani drogich ani tanich to
    Inicjator wątku czuje się rozczarowany i się mu
    nie dziwię. Skoro urządzenie miało nagrywać
    obraz to powinno nagrywać bez względu na źródło sygnału. Wprowadzenie
    hdcp to po prostu kpina z konsumenta a kupowanie jakiegokolwiek
    sprzętu uzywajacego hdcp uważam za bezmyślne akceptowanie tego stanu
    rzeczy.
    BTW jakiś czas temu w sieci objawił się master key, intel zagroził ze
    pozwie firmę która zbuduje urzadzenie ktora bedzie nagrywać
    (wykorzystując ten klucz) chroniony kontent.
    Czy jakaś odważna (chińska) firma podjęła wyzwanie? :-)

    --
    Marek

  • 28. Data: 2012-03-11 17:12:34
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-11 13:34, Marek pisze:
> [...]
    > pozwie firmę która zbuduje urzadzenie ktora bedzie nagrywać
    > (wykorzystując ten klucz) chroniony kontent. Czy jakaś odważna (chińska)

    Ten model przeciez nie mial mozliwosci nagrywania nawet w belkocie
    marketoidowym ale naprawde ma ale trzeba zaplacic te 150 zeta.

    Powiem tak frajerstwo ktorego nie stac na dobry sprzet bedzie dalej w
    dupsko ruchane i bedzie wyplakiwac te swoje zale ze za 1zl kupili sprzet
    ktory mial a nie dziala.

  • 29. Data: 2012-03-12 21:11:16
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 9 Mar, 01:03, Zenek <t...@p...pl> wrote:

> [...]
    > lutowania sie nie da a "oryginalny" software jest wlasnie taki jak ADB w
    > Zielonej Gorze  dodaje do tunerow Nki czyli pozal sie boze wielkie gowno

    Hę, ACTA Ci n iedługo zabroni tego lutowania na Allegro ;)

  • 30. Data: 2012-03-12 21:16:56
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 11 Mar, 09:11, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > który masowo będzie odmawiał kupowania technologi która, jak ktoś
    > zauważył wcześniej, w pewien sposób zniewala.

    To przecież kwestia informowania, a patrząc jaka awantura powstała
    wokół nieprzyznania miejsca w MUXie dla TV-Trwam to POtężne lobby juz
    "dba" aby malutcy nie odzyskali czasem świadomości...