  • 130. Data: 2014-12-02 11:48:44
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    dyskusyjnych:m5it6v$ueb$...@d...me...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Ilu Was jest?

    > Przecież dwa posty wcześniej wyraźnie napisałem, dlaczego twoje
    > popierdywanie o składowej średniej nie ma związku z korelacja - problemy
    > z czytaniem, czy film ci się szybko urywa i odpowiadasz tylko na ostatni post?

    Celowo taki trudny jestes w rozmowie czy po prostu brak Ci pietaj klepki?

  • 132. Data: 2014-12-02 11:58:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    a.pl...

    >Oczywiscie :-)

    To dlaczego ciągle szukasz dowartościowania, i to w tak nieinteligentny
    sposób?

  • 133. Data: 2014-12-02 12:00:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    a.pl...

    > To dlaczego ciągle szukasz dowartościowania, i to w tak nieinteligentny sposób?

    Masz urojenia i robisz jakieś projekcje.

  • 134. Data: 2014-12-02 12:02:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Celowo taki trudny jestes w rozmowie czy po prostu brak Ci pietaj klepki?

    Pietaj klepko, o co ci chodzi, nie czytasz co pisze, a potem życzysz sobie
    bym ponownie napisał?

    Jeszcze raz - korelacja miedzy składową, a średnia ma miejsce tylko wtedy
    gdy składowe są nawzajem skorelowane. Wiem, to dla ciepie zbyt
    skomplikowane, ale sam to przemolenie maślane wymaśliłeś.

  • 135. Data: 2014-12-02 12:03:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >Masz jakis problem z odpowiedzią wprost na moje pytanie?

    Masz jakiś problem z podaniem twojej definicji korelacji?

  • 136. Data: 2014-12-02 12:05:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    a.pl...

    >Masz urojenia i robisz jakieś projekcje.

    Ale urojenia techniczne, czy inne?

  • 137. Data: 2014-12-02 12:18:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > fcale

    Oczywiście że nie. Fakt bycia aktywnym członkiem tej grupy jest wymowiem
    łamiącym przypadkowość. Naprawde tego nie rozumiesz czy tylko udajesz?

  • 138. Data: 2014-12-02 12:25:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
    > gdy składowe są nawzajem skorelowane. Wiem, to dla ciepie zbyt
    > skomplikowane, ale sam to przemolenie maślane wymaśliłeś.

    Zmniejszenie wartości składowej powoduje zmniejszenie wartości średniej.
    Taj jak zwiększenie składowej powoduje zwiększenie średniej. Jest tu
    oczywista zależność średniej od swojej składowej i nie ma żadnej dodatkowej
    potrzeby aby składowe ze sebą były w jakikolwiek sposób skorelowane.

  • 139. Data: 2014-12-02 13:03:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >oczywista zależność średniej od swojej składowej i nie ma żadnej dodatkowej
    >potrzeby aby składowe ze sebą były w jakikolwiek sposób skorelowane.

    Tak jak pisałem, masz jakaś zmyślona, tumanistyczna definicje korelacji i ja
    tu próbujesz wcisnąć. Korelacja wymaga, aby na podstawie wartości
    pojedynczej pensji dało się przewidzieć wartość średniej, nie da się tego
    zrobić, jeśli wszystkie składowe nie są skorelowane nawzajem.

    Az jestem ciekaw co teraz wymyślisz.

    Ponownie wzywam cię do podania delfinicję "korelacji" z której ci wychodzą
    te twoje bzdury.

  • 140. Data: 2014-12-02 13:04:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Oczywiście że nie. Fakt bycia aktywnym członkiem tej grupy jest wymowiem
    >łamiącym przypadkowość. Naprawde tego nie rozumiesz czy tylko udajesz?

    Denerwujesz sie?