  • Data: 2020-04-07 10:19:27
    Temat: Re: na myjnie
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/04/2020 17:57, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > A dokad wyemigrowales ?
    > Bo ... coraz mniej trzeba w tych urzedach zalatwiac.

    do UK, czy ja wiem czy mniej? W UK przez prawie 6 lat tylko raz bylem w
    urzedzie, byl to Job Center Plus zeby mi nadali numer ubezpieczenia.

    - Mialem zaleglosc w skarbowce (nie duzo, bo ok 200-300 funtow),
    przyslali list z informacja typu: nie rob nic to sobie sciagniemy w
    ratach z konta, wplac calosc teraz, skontaktuj sie z nami (do wyboru
    jest nawet Chat na ich stronie). Nie zrobilem nic i samo sobie sciagneli.

    - Mialem nadplate, ta sama akcja. Kase dostalem na konto w 5 dni.

    - Kupilem auto, poprzedni wlasciciel wypelnil fragment DR moimi danymi,
    a ja dostalem nowy DR poczta do domu. Podatek drogowy i ubezpieczenie
    zalatwilem przez internet.

    - Kupilem nowe auto, ta sama droga tyle, ze wszystko przez internet.

    - Mialem nadplate za podatek od nieruchomosci, odeslali na konto z
    ktorego im wplacilem.

    - Zmiana dostawcy energii? Przez internet. Zmiana dostawcy internetu
    albo telefonii komorkowej? przez internet.

    A teraz jak to wyglada w Polsce. Stare auto z braku chetnych oddalem
    bratu w Polsce jako darowizne.

    - Musial odwiedzic urzad celny, bo akcyza, bo nie maja w swoim katalogu
    marki Vauxhall, jak juz doszli ze to Opel to liczyli wartosc jak dla Opla.
    - Musial odwiedzic skarbowke (dwa razy)
    - Musial odwiedzic WK (dwa razy)

    Juz pomine fakt, ze przy jakichkolwiek nadplatach/niedoplatach w US
    trzeba sie stawic na bacznosc i tlumaczyc. W ZUSie to samo. Zreszta
    wystarczy popatrzec na Tarcze antykryzysowa.

    > A w twojej nowej ojczyznie wladza nie pierdoli podobnie ?

    Takiego pierdolenia jakie uskutecznia PiS w TVP w UK nie uświadczysz.

    pozdrawiam.