  • 41. Data: 2009-06-06 22:34:29
    Temat: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jack" napisał:

    > A czego ja mam pilnowac, na koncie 1000 zl

    Odsetek od tego kapitału ;->

    JoteR

  • 42. Data: 2009-06-07 08:20:03
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Odsetek od tego kapitału ;->

    Bingo :-DDD To niezła lokata na rok. Ile Ci skapnie z odsetek? Jakiś fundusz
    wspomagania operatora w trudnych czasach ? Dzieli się zyskiem? Pewnie w
    ramach wypłaty zysku masz indywidualną obniżkę ceny za minutę rozmowy ?
    :->>>

  • 43. Data: 2009-06-09 06:46:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > Przy czym 9 - tylko w teorii.

    W praktyce też, sprawdzone osobiście w Germanosie na 9 maja w Bełchatowie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 44. Data: 2009-06-09 10:06:17
    Od: " " <w...@g...pl>

    a...@p...pl napisał(a):

    > czesc,
    >
    > jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?
    >
    > w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
    > 1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.
    >
    > Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
    > stacjonarnych?

    jednak TT, mi się wydaję, że większość rozmów na stacjonarne jest dłuższa niż
    kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

  • 45. Data: 2009-06-09 16:19:36
    Od: "polek86" <p...@g...pl>

    <w...@g...pl> napisał(a):

    > jednak TT, mi się wydaję, że większość rozmów na stacjonarne jest dłuższa
    niż
    > kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

    Bardzo dobry przyklad, jednak jezeli chodzi o telefony stacjonarne to super
    sprawa 29gr/h stawka jest naprawde bardzo dobra.