    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: najlepszy pakiet transmisji danych w UE
    Date: Tue, 18 Oct 2016 19:43:37 +0200

    W dniu 17.10.2016 o 17:10, marek pisze:
    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > no ale chodzi o zachowanie polskiego numeru

    sraty pierdaty. Ja jestem sknera. Przyznaję się. Wada jak każda inna,
    choć może nie, bo w portfelu zostaje zdecydowanie więcej, niż np u palacza.
    Ale jak kogoś stać na wyjazd za granicę, to na wygodę w postaci
    internetu mobilnego brakło kasy? No dobra, lepiej płacić mniej, niż
    więcej, za dokładnie to samo. To jeszcze nie grzech. No to dostajesz
    odpowiedź kup sobie tamtejszą kartę sim. Dalej źle bo muisz karty
    przekładać? No to kup modem gsm-wifi. może się okazć taniej! (sprzedasz
    go po powrocie). Nie widzisz że zachowujesz się jak ostatni cebulak?
    Ale żeby nie było że jestem krytykant. Mam rozwiązanie na 1 kartę sim i
    zachowanie numeru. Zrób tak. wykup sobie numer stacjonarny, w halonecie
    czy gdziestam. cena 1zł na rok. ustaw dostęp do niego w swoim telefonie.
    (aplikacja, sip) Rozmowy przychodzące na Twoją komórkę przekieruj na
    stacjonarny (płacisz za to, więc jak niemasz darmowych, kup pakiet). na
    miejscu kup lokalnego sima z netem i ciesz się życiem
    Masz net, ktokolwiek do Ciebie zadzwoni na komórkę, dostanie
    przekierowanie na "stacjonarny" który będzie działał przez inrernet.

    ToMasz