  • Data: 2018-02-19 23:42:41
    Temat: Re: najtańsza płyta pod E8400
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces zhbick <n...@s...pl> zwrócił błąd:
    > Szukam najtańszej płyty pod C2D E8400, posiadającej 4 sloty RAM DDR2 i
    > wyjście D-Sub na monitor.

    Na allegro takie są. Nie wiem jak one są "nowe", ale pewnie to leżaki.
    Moim zdaniem ceny jakie tam proponują są atrakcyjne (czyli ~170 zł). Sam
    kiedyś kupiłem płytę "leżakową" na P35 za 180 zł, chociaż nie na allegro
    (przeżyła kolejne trzy lata, chyba na tyle je projektowali...)

    > Czy płyty na chipsecie 965 obsługują nowsze (45nm) C2D?

    Tak, ale trzeba update BIOSu zrobić. Czyli lepiej najpierw sprawdzić,
    czy producent taki update wydał.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.