eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapsułem peugeot 306 1,6 8v nfz › Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 16 Jul 2013 19:22:47 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    References: <51e45a03$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e4e5e1$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e4e808$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e4f5ba$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e4fe0c$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e53017$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51e53017$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130716-0, 2013-07-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <51e58169$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.21.245
    X-Trace: 1373995369 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1455 83.27.21.245:26426
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498491
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-16 13:35, Ukaniu pisze:
    >
    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:51e4fe0c$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Pytanie czy pod spodem szpilki nie ma kanału olejowego?
    >
    > Nigdy na szczęście nie musiałem sprawdzać czy w TU5 jest kanał pod
    > szpilką ;-). Myślę, że kanał olejowy się da zauważyć bo będzie
    > zaolejony. Ta dziurka koło lewej dolnej szpilki (na focie) prowadzi do
    > kanału - zobacz gdzie?
    Nic nie zobaczysz. Wsio jest czarne bo poprzednia uszczelka puszczała olej.
    >
    >> Czy można kupić taką tuleje gotową czy tylko ślusarz?
    >
    > Jak trzeba to ja robię na wymiar na tokarce dokładnie jaką mi potrzeba,
    > przelotową albo ślepą. tu pewnie potrzeba ślepą o odpowiedniej głębokości.

    Skąd jesteś?

    >
    >
    >> Dlaczego te trzy kanały wodne są oddzielone oryginalnie od siebie? Czy
    >> to że płyn będzie mógł przenikać między nimi przez uszkodzone przez
    >> mnie ścianki doprowadzi do awarii pomimo zastosowania tulejki?\
    >
    > Jeśli są to kanały wodne to chodzi o kwestie rodzielenia/ poprawy
    > przepływu. Awarii bym się jakoś szybko nie spodziewał jeśli nie
    > wyrąbiesz pół silnika i nie zostawisz okruchów. To trzeba wiercić
    > maszyną zapewniającą prostopadłość wiertła i patrzeć co się dzieje i
    > gdzie się wierci.
    >
    Magnesów ką?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: