  • Data: 2016-05-06 09:34:16
    Temat: Re: Šniedziej?ce z??cza SATA
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-06 o 09:02, z pisze:

    > Tak po zastanowieniu... :-)
    > Czasem zdarza mi się że kom nie chce wstać (nie jeden konkretny, różne)
    > Nie wnikając w szczegóły i z braku czasu. Odpinam po kolei napędy -> ram
    > -> karty.
    > Zazwyczaj mówię wtedy że był jakiś NIESTYK i komp zreperowany :-)

    Ostatnio byłem u znajomego, bo komp nie startował i nie wydawał żadnych
    dźwięków z błędami, odłączyłem napędy i dyski - nie pomogło. wyciągnąłem
    grafikę - nic, włożyłem i wyciągnąłem pamięć - nic, po wyciągnięciu i
    włożeniu procka komp ruszył bez problemów oznajmiając radosnym bip przy
    post że wszystko ok.