  • 41. Data: 2016-10-07 01:52:36
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    dizel w news:nt5spm$205$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > brakuje kart rbm do przeniesienia, te playowe nie pasują.
    > Nie bardzo, ale jeśli włączysz bonus za rejestrację w play to konto
    > wydłuży się o rok czasu na wychodzące do przodu
    > Tak, albo piszesz reklamację przez play24
    > problem polega na tym że musisz pilnować co 3/7 dni pakietu i sam go
    > ciągle uruchamiać.
    > Jest też opcja za 30zł na 30 dni z 7gb netu ale kosztuje 30zł, obejmuje
    > też mmsy.
    > Taniej wyjdzie formuła play na kartę unlimited. Za 25zł masz bezlimitu
    > rozmowy/smsy i 6gb netu. Niestety mmsy nie obejmują no limit.

    ok, dzieki; ale vm zdecydowanie prostszy, wszystko dziala na pstryk. Bez
    zadnych dod. operacji. Niczego nie trzeba pilnowac, raz (auto)klepniete -
    trwa.

  • 42. Data: 2016-10-07 02:00:17
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ALEX MR w news:57f688dd$0$15197$65785112@news.neostrada.pl
    > Wagon? Tyle zużyłem w tydzień, oglądając filmiki na Youtube. Dziś 10
    > GB/miesiąc to jest minimum rozsądnej oferty. Poniżej to jakieś kpiny.

    i tak, i nie; ja mam odruch wym. na sam widok ludzi sleczacych nad
    telefonami z oczami wbitymi w cegle. Gdzie nie spojrzysz - oczy w slup
    przyklejone do ekranu. Nie korzystam z sieci. Dzwonie,
    sms-uje (wole krotki tel). Alarmy-przypominacze. Mam telefon. A nie kino :)

  • 43. Data: 2016-10-07 08:56:58
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
> [...]
    > piszę o tym dlatego że często w salonach play nie mają pojęcia o rbm i
    > brakuje kart rbm do przeniesienia, te playowe nie pasują.

    Dizel, teraz to mnie zaskoczyłeś. Sam chcę przejść z Plusa na kartę do Play
    na kartę a zaraz potem chciałem do RBM-Energy. Według Twoich słów nie będzie
    to możliwe bo karty Play nie będą pasować aby przejść do RBM? Złożyłem już
    wczoraj wniosek i dostałem nową kartę Play. Nie wiem co teraz robić?
    Pozdr
    Paweł

  • 44. Data: 2016-10-07 10:02:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 08:56, Pawel pisze:

> [...]
    > nie będzie to możliwe bo karty Play nie będą pasować aby przejść do RBM?
    > Złożyłem już wczoraj wniosek i dostałem nową kartę Play. Nie wiem co

    Będzie to możliwe. Z taryfy Play przejdziesz kodem/Playem24 do redbulla
    i na odwrót.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-10-07 10:34:29
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Pawel formulated the question :
> [...]
    > to możliwe bo karty Play nie będą pasować aby przejść do RBM? Złożyłem już
    > wczoraj wniosek i dostałem nową kartę Play. Nie wiem co teraz robić?

    Pisałem o sytuacji gdzie bezpośrednio składasz wniosek o przeniesienie
    do rbm, wtedy jest problem z kartami rbm.
    Jak piszesz że złożyłeś wniosek do play to dobrze, po aktywacji karty
    zmienisz taryfę na rbm i będzie wszystko dobrze.

  • 46. Data: 2016-10-07 10:53:11
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.10.2016 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:

    > w vm za no limit pojmowany zroworozsadkowo to chca 29 zl. ,a nie 19. Jak
    > zaczniemy rezygnowac z tego i owego, to sie okaze, ze najtanszy jest tel na

    Zacznijmy od tego, że _pełnych_ nolimitów nie ma. Read my lips:
    NIE MA. Net- póki co- zawsze jest cięty. A czy "zdroworozsądkowo
    pojmowany" (cokolwiek by to nie miało znaczyć) nolimit zawiera
    nolimit sms czy przynajmniej 10 GB netu, czy wliczone czy też
    osobno płatne mms - to wyłącznie kwestia indywidualnych preferencji.

    Jasne, że jak ktoś lubi klepać sms, to wspomniana oferta nie jest
    dla niego.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 47. Data: 2016-10-07 23:17:33
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Dominik Ałaszewski used his keyboard to write :
    > Dnia 06.10.2016 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:
    >
    >Net- póki co- zawsze jest cięty.

    A dziwisz się że jest cięty? Niestety praw fizyki się nie oszuka.
    Nadajniki mają okerśloną pojemność itd, nie da się tego przeskoczyć,
    ile by nie było to zawsze braknie. No ale nie trzeba wierzyć w reklamy
    tylko pomyśleć samemu.
    Co do reszty to rozmowy/smsy/mmsy są bez limitu zależnie od oferty, no
    ale tu też wystraczy włączyć mózg i trochę pomyśleć.
    Dziwię się i tak bo przy obecnych cenach za no limit ludzie jeszcze
    narzekają. Mamy jedne z najniższych cen w EU jeśli chodzi o usługi gsm,
    a i tak dla niektórych to źle.

  • 48. Data: 2016-10-08 14:08:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.10.2016 dizel <x...@x...xxx> napisał/a:

    > A dziwisz się że jest cięty?

    Nie. Ale mnóstwo ludzi wolałaby nolimit net
    niż nolimit sms/mms.

    > Co do reszty to rozmowy/smsy/mmsy są bez limitu zależnie od oferty, no
    > ale tu też wystraczy włączyć mózg i trochę pomyśleć.
    No. Nie ma to jak włączyć mózg i płacić
    za coś, czego się nie używa, bo przecież niedrogo
    (a niedrogo jest- z tym nie polemizuję).

    > Dziwię się i tak bo przy obecnych cenach za no limit ludzie jeszcze
    > narzekają. Mamy jedne z najniższych cen w EU jeśli chodzi o usługi gsm,
    > a i tak dla niektórych to źle.

    Do mnie pijesz? Może jakiś cytacik?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 49. Data: 2016-10-08 15:39:57
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    After serious thinking Dominik Ałaszewski wrote :

    > Nie. Ale mnóstwo ludzi wolałaby nolimit net
    > niż nolimit sms/mms.

    To w PL nie ma takiej oferty, w praktyce oczywiście bo teoretycznie to
    prawie każda sieć reklamuje net bez limitu tyle że okazuje się że
    później jest lejek. Ale myślę że to właśnie tak jak wyżej pisałem że
    nadajniki nie są z gumy i byłby problem, może nawet ze zwykłymi
    rozmowami bo ktoś by torrentem czy innym badziewiem obciążał nadajniki
    bo przecież oferta jest bez limitu
    > No. Nie ma to jak włączyć mózg i płacić
    > za coś, czego się nie używa, bo przecież niedrogo
    > (a niedrogo jest- z tym nie polemizuję).
    To już każdy sobie powinien przeliczyć co mu się opłaca. Jeśli ktoś
    skończył szkołę podstawową to myślę że powinien sobie z tym poradzić.

    > Do mnie pijesz? Może jakiś cytacik?
    Nie do Ciebie pije tylko do tych którzy narzekją że jest jeszcze
    "drogo"
    Najlepiej jakby wszystko było za darmo i jeszcze sieci by dopłacały
    każdemu co miesiąc jakieś pieniądze.

  • 50. Data: 2016-10-08 17:03:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 02:00, 1634Racine pisze:
> [...]
    > przyklejone do ekranu. Nie korzystam z sieci. Dzwonie,
    > sms-uje (wole krotki tel). Alarmy-przypominacze. Mam telefon. A nie kino
    Tutaj gdzie mieszkam to na ogól spracowani biedni przyjezdni. Wsadzają
    sobie słuchawki do uszu i łuuuup dupami na siedzenia w autobusie. Potem
    nie widzą i nie słyszą ludzi i o to właśnie chodzi, żeby udawac wielce
    zapracowanego telefonem :-D

    --
    animka