  • Data: 2017-09-11 10:12:58
    Temat: Re: nowa bateria do telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 10.09.2017 o 14:18, J.F. pisze:

    >To jeszcze głupiej.

    Ale coz robic, przesiadlem sie z "dumbfona" na "smartfona" i wyszlo
    wiecej wad niz zalet :-)

    >A niektórzy widzieli zaślepieni niechęcią.

    Nie, niektorzy widzieli chocby po dostepnosci nowych aplikacji.
    Sa na iphone, sa na Androida, sa na WP ... a na Symbiana juz nie sa
    wypuszczane.
    Znaczy sie juz jest malo uzytkownikow, a teraz bedzie jeszcze szybko
    ubywac.

    A teraz sa na iphone i na Androida :-)

    >Powiedziałem "pokaż mi 9-cio letniego działającego Androida" a nie co
    >Ci się wydaje.

    Nie kupilem 9 lat temu Androida, to nie pokaze ... ale moze ktos z
    kolegow ma, i sie pochwali :-)

    >Ja też o całokształcie. Nokie były bardzo drogie, ale miały
    >niesamowite komponenty :-)

    Komponenty moze i mialy dobre, ale system do d* :-)
    tzn sam system moze i dobry, ale aplikacje do niego do d* :-)

    >A ja widziałem jak bateria szajsunga była śmieciem po 2-óch latach. A
    >system zidiociał po 3-ech. Wspaniały był.

    Nie mowie nie, mam jednak taki, ktory dluzej wytrzymal.
    WIec nie kazdy szajsung to g* ..

    >Rewelacyjny system "I to nie jest tylko moje zdanie, ale setek
    >milionow klientow, ktore kolejnego iPhona kupily i firma pęcznieje"
    >Już zapomniałeś swoich "mądrości"?

    WIdac setkom milionow nie przeszkadza. Mnie przeszkadza.

    Nokia jednak nie moze sie pochwalic setkami mln zadowolonych klientow
    :-)

    >Ale to nie wynikało z tego że system był zły.

    A z czego ?

    >Tak wiem. Podobnie Jolla, Maemo, MeeGo, Sailfish, czy Tizen to musi
    >być straszny chłam "I to nie jest tylko moje zdanie, ale setek
    >milionow klientow, ktore kolejnego OSa nie kupily i firma padla "

    Bo tak jest :-)
    Przy czym jak widac - wina moze nie byc czysto systemu, moze producent
    o promocje nie zadbal, moze narzedzi dla developerow nie udostepnil

    J.