  • 11. Data: 2007-08-23 16:10:11
    Temat: Re: nowe adresy TP 79.184.0.0
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 23 Aug 2007 13:36:12 +0200 I had a dream that Sied@r
    <s...@d...lub.pl> wrote:
    >ze znanych mi przypadkow filtrowanie bogon zawsze = klopoty
    >chyba ze ktos ma czas sledzic ripe i aktualizowac listy bogon.
    >
    >glowny problem jaki byl z poprzednia klasa 83.x.x.x to byly wlasnie
    >filtry u roznych operatorow.

    Skorzystaj z blackholing-pl - to jest aktualne i nie musisz tego śledzić.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 12. Data: 2007-08-23 20:17:48
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    a...@g...com pisze:

    > To że ktoś (admin) daje ciała i korzystając z bogon nie śledzi co się
    > w tym temacie dzieje to faktycznie kłopot ... ale pracodawcy ;P
    >
    > --
    > NieF

    Ja osobiscie uwazam podobnie, to nic zlego jak ktos uzywa, ale jesli
    uzywa to musi na biezaco analizowac.

    Na pewnym poziomie rozwoju wielu malych trzepakowcow korzystalo z
    roznych gotowcow bogon juz wpisanymi klasami, ale nie zdawali sobie
    sprawy ze trzeba to aktualizowac. I tu nie ma znacznie czy to
    stowarzyszenie czy pracodawca. Czy ktos ma klopot ? hum, podejrzewam ze
    nie jest to klopot najwiekszy, najwyzej nie bedzie mogl korzystac z
    pewnych zasobow, dopoki nie zorientuje sie ze cos jest nie tak.

    Pewnie jeszcze wiele korzysta z bogon nie wiedziac co to jest.
    Korzystanie z np. jak tu ktos mowil z blackholdding byloby duzo lepszym
    rozwiazaniem.

    D.

  • 13. Data: 2007-08-23 20:34:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Sied@r" <s...@d...lub.pl> writes:

> [...]
    > nie jest to klopot najwiekszy, najwyzej nie bedzie mogl korzystac z
    > pewnych zasobow, dopoki nie zorientuje sie ze cos jest nie tak.

    Najgorsze jest to, ze z tych "pewnych zasobow" potem nie moze
    korzystac nie ten lamerski admin ani nawet nie jego klienci, tylko
    ktos na drugim koncu swiata. Zebys wiedzial, ile bylo stron, ktore sie
    w poczatkach 83.* nie chcialy wyswietlac. I walcz potem z adminem
    takiej strony, ktory na ogol wcale nie jest tym samym adminem, ktory
    te filtry pozakladal i w ogole nie wie, o co chodzi. A nawet jak
    zrozumie, to nie wie, gdzie interweniowac...

    MJ

  • 14. Data: 2007-08-23 20:35:36
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 23 Aug 2007 22:17:48 +0200 I had a dream that Sied@r
    <s...@d...lub.pl> wrote:
    >Korzystanie z np. jak tu ktos mowil z blackholdding byloby duzo lepszym
    >rozwiazaniem.

    Nie ktoś, tylko ja, nie mówił, tylko pisał, i nie blackholding, ale
    bgp-blackholing-pl - istne radio Erewań ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 15. Data: 2007-08-24 11:45:07
    Od: markooff <m...@i...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > ktos na drugim koncu swiata. Zebys wiedzial, ile bylo stron, ktore sie
    > w poczatkach 83.* nie chcialy wyswietlac.
    I na odwrot - ilu klientow ze strefy 83. nie moze otwierac
    wielu stron na swiecie ... :) ehh..

    >I walcz potem z adminem
    > takiej strony, ktory na ogol wcale nie jest tym samym adminem, ktory
    > te filtry pozakladal i w ogole nie wie, o co chodzi. A nawet jak
    > zrozumie, to nie wie, gdzie interweniowac...
    NAjczestsze odpowiedzi to wlasnie tlumaczenie ze adrs pochodzi z puli
    blokowanej z powodu.... 'jakichs' powodow z przeszlosci :) :D
    ogolnie - nobody knows, but working

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-08-30 07:25:20
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}komuch.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Skorzystaj z blackholing-pl - to jest aktualne i nie musisz tego śledzić.

    Tak, aktualne... Ale prowadzący strasznie zabiegany :P
    Jeszcze mnie na listę nie wciągnął