  • Data: 2018-11-07 22:37:14
    Temat: Re: nowe w ofercie Lycamobile
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-07 o 19:14, dizel pisze:
    > Animka presented the following explanation :

    > Bo nie ma się i czym chwalić. Mogę napisać z własnego doświadczenia.
    > Potrzebowałem trochę rozmów za granicę w dobrej cenie. Kupiłem najpierw
    > kartę Klucz Mobile. Ceny może mają dobre, ale nie szło się dogadać
    > zbytnio więc została Lyca.
    > Startery kupisz wszędzie praktycznie kioski/żabki.
    > Działało to całkiem sprawnie w porównaniu do Klucza, jakość rozmów
    > zdecydowanie lepsza. Jeśli ktoś potrzebuje dobrych stawek na świat za
    > minutę to lyca to daje.
> [...]

    Czy rozmowy są w abonamencie czy dodatkowo płatne? Np. rozmowa z kimś
    ok. 1 godziny we Francji płatna, czy w ramach abonamentu?
    Jak kupujesz starter to chyba tez trzeba zarejestrowac z dowodem os,?

    Dawniej miałam bramkę internetową (jeszcze mam, ale już nie używam) to
    dzwoniłam za granicę. Rozmowy tańsze niż z Polski do Polski. Teraz
    stacjonarne są w komórkowych, ale jak na kartę to dzwonienie za granicę
    odpada.

    --
    animka