  • Data: 2011-12-30 13:48:03
    Temat: Re: numer rejestracyjny ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 Dec 2011 13:02:28 +0100, szufla

    > Poprosiles mnie o przyklad "zamiast pisac",

    W odniesieniu do przykładu, a nie całego twojego wywodu.
    Cytatu nie zauważyłeś?

    > wiec nie kombinuj teraz jak kon pod gorke
    > tylko wyjasnij, bo zamiast eksperta pomysle,
    > ze jestes zwyklym trollem.

    Co mam ci wyjaśnić? Że nie dało się bezpiecznie dla pieszych i bez
    nadmiernego przecinania kierunków ruchu pieszych i rowerzystów w połączeniu
    z jezdnią poprowadzić ścieżki od wewnętrznej strony skrzyżowania? Mam ci
    wizualnie przeformatować całe skrzyżowanie, żebyś zobaczył co by się działo
    gdyby zrobić ścieżkę od wewnątrz skrzyżowania? Wypowiadasz się na jakiś
    temat, to miej chociaż znikome pojęcie -- a nie jedyne co potrafisz, to
    uważać "budowniczych" za idiotów. Na Człuchowskiej, jeśli byłaby tam
    ścieżka rowerowa, przejazd byłby zrobiony bezwzględnie od wewnątrz
    skrzyżowania, bo są ku temu sprzyjające warunki.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*